امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21997 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور مقامات لشگری وکشوری صورت می گیرد؛

آیین گرامیداشت یوم‌الله 15 خرداد در منطقه 15 تهران

خبرایران:شهردار منطقه 15 از برگزاری آیین گرامیداشت شهدای 15 خرداد با حضور مقامات لشگری وکشوری همزمان با عصر این روز خبر داد.
آیین گرامیداشت یوم‌الله 15 خرداد در منطقه 15 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: به دلیل همزمانی این مراسم با روزهای پر فیض ماه مبارک رمضان این برنامه از ساعت 17:30 در گلزار شهدای یوم الله 15 خرداد آغاز می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مراسم مقامات لشگری و کشوری، نمایندگان مجلس ، نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران، مردم مومن و ولایی، خانواده های معزز شهدای 15 خرداد و آحاد مختلف جامعه هرساله شرکت می کنند تا یاد و خاطره این شهدای مظلوم زنده نگه داشته شود.

دکتر انجمنی به ویژه برنامه های این روز اشاره و خاطرنشان کرد: حجه الاسلام والمسلمین تقوی رئیس سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به ایراد سخن می پردازند و در ادامه حاج محسن طاهری به مداحی و مدیحه سرایی خواهد پرداخت و شرکت کنندگان در پایان این مراسم قبور شهدا را گلباران و عطر افشانی می کنند.

شهردار منطقه در ادامه یادآور شد: 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است که ثمره آن تحقق جمهوری اسلامی بود و برگزاری این مراسم یادآور روزهای مبارزه و استقامت است.

براساس این گزارش، مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد عصر روز دوشنبه 15 خرداد ساعت 17:30 در گلزار شهدای 15 خرداد واقع در بزرگراه امام رضا (ع) بعد از میدان ثامن الحجج برگزار خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب