امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21969 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون اجتماعی وزیر بهداشت صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه فى‌مابين بانک قرض‌الحسنه مهر ايران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكى

خبرایران:مراسم انعقاد تفاهم‌نامه فى‌مابين بانك قرض‌الحسنه مهر ايران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكى با حضور دکتر سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ايران، امروز، چهارشنبه، 10 خرداد 1396، برگزار شد.
انعقاد تفاهم‌نامه فى‌مابين بانک قرض‌الحسنه مهر ايران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكى

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت؛ دکتر سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، در این جلسه با ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه در ماه مبارک رمضان، از نقش بنگاه‌های اقتصادی در زمینه سلامت گفت و افزود: كار مفيد بنگاه‌هاى اقتصادى در حوزه مسووليت اجتماعى، نقش حمايتى آن‌ها از محرومان و نيازمندان است.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت پس از تشريح زيرساخت‌هاى خيريه‌ها و سازمان‌هاى مردم‌نهاد و كمك و مشاركت خيران در اين حوزه گفت: انتظار ما از بانك‌ با وجود زمينه گسترده خيران، كمك به نيازمندان است که ظرفيت خيران فرصتى براي تعامل با بانك خواهد داد.

دکتر ایازی ايجاد سامانه ياس ١٩٠ که سامانه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در زمینه بهداشت است را بستر مناسبی برای این امر دانست و افزود: انتظار ما از بانك استفاده از اين ظرفيت براي كمك است که می‌تواند به کمک‌های ايرانيان خارج از كشور هم منجر شود. امیدواریم كمك‌هاى مددجويانه در پى اين تفاهم‌نامه شکل بگیرد و كمك در محل بيمارستان به بيماران و رفع نياز آن‌ها بهبود و افزایش یابد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت از کمک به همراه بیمار در بیمارستان‌ها سخن گفت و اضافه کرد: بانك می‌تواند در ساخت همراه‌سرا‌هايي به نام مهر در سراسر كشور اقدام کند و با کمک وزارت بهداشت این امر تسهیل شود تا زیرساخت‌های برطرف‌سازی این نیاز شکل بگیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با چنين تفاهم‌نامه‌هايي در راستاى حل مشكل نيازمندان گامى مؤثر برداشته شود.

در ادامه این جلسه دكتر مرتضی اكبرى، مدیرعامل بانك قرض‌الحسنه مهر ايران، از ايجاد تحولى كه حضور دكتر ايازى در حوزه خيرين سلامت ايجاد كرده است، قدردانی کرد و از آمادگى كامل بانك براي مشاركت هر چه بيش‌تر با حوزه بهداشت خبر داد و گفت: اميدوارم بانك ما بتواند در سال آينده و در مجمع ملى سلامت برگزيده حوزه سلامت باشد.

وی در ادامه گفت: اين اراده در سيستم بانك وجود دارد تا به پررنگ‌ترين شكل در زمینه حل مشکلات حوزه سلامت ورود كند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب