امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21815 تاریخ انتشار: جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آموزش راهکارهای پیشگیری و مقابله با آلرژی های فصل بهار در منطقه21

خبرایران:رئیس اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از اجرای ویژه برنامه های آموزشی راهکارهای پیشگیری از آلرژی در فصل بهار در خانه های سلامت محلات 13گانه این منطقه خبر داد.
آموزش راهکارهای پیشگیری و مقابله با آلرژی های فصل بهار در منطقه21

به گزارش  خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، زهرا انصاری رئیس اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: آلرژی های فصل بهار که ناشی از استنشاق گرده های حاصل از گرده افشانی گیاهان است یکی از مسائل مهمی که برخی شهروندان در این فصل با آن مواجه می شوند، در همین راستا اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 با اجرای ویژه برنامه های آموزشی اطلاعات لازم را در خصوص پیشگیری و مقابله با آلرژی و بیماری های فصلی در خانه های سلامت محلات 13گانه این منطقه در اختیار شهروندان قرار می دهد. 

وی در تشریح علت اصلی آلرژی های فصلی بهاره که از شایع ترین انواع آلرژی می باشد، افزود: علت اصلی حساسیت های فصلی به ویژه در فصل بهار گرده افشانی گیاهان است و آلرژی فصلی واکنش طبیعی سیستم ایمنی بدن به موادی است که به ظاهر، مضر نبوده و بی ضرر هستند اما بدن انسان نسبت به آنها واکنش های شدیدی نشان می دهد.

انصاری در خاتمه درخصوص راهکارهای مقابله با آلرژی فصلی خاطرنشان کرد: گنجاندن مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها مثل میوه ها، سبزی جات، چربی امگا 3 و فعالیت بدنی روزانه تا حد زیادی به پیشگیری و بهبود روند حساسیت های فصلی کمک می کند.

لازم به ذکر است؛ دوره های آموزشی پیشگیری از آلرژی و حساسیت فصلی و راه های درمان آن، همزمان با فصل بهار در تمامی خانه های سلامت سرای محلات 13گانه منطقه21 با همکاری کانون پزشکان برگزار می شود.

 

  

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب