امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21778 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان ورزش شهرداری تهران

خبرایران: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از اجرای برنامه های متنوع ورزشی طی ماه مبارک رمضان برای شهروندان تهرانی خبر داد.
برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان ورزش شهرداری تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی، رییس این سازمان در گفتگویی ضمن تبریک فرارسیدن ماه برکت و نیایش ـ ماه مبارک رمضان ـ  گفت: مسابقات جام رمضان با حضور 4 هزار و 500 تيم گل کوچک و 5 هزار و 500 تيم فوتسال در سطح محلات مناطق 22 گانه انجام مي شود.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ایام این ماه پر برکت، علاوه بر برگزاري مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 10 هزار تیم فوتسال و کل کوچک، جشنواره تفريحي- ورزشي را نیز در مناطق 22 گانه برگزار خواهد شد.
به گفته وی، جشنواره یادشده در سه هفته طی روزهای اول تا هفتم، یازدهم تا هفدهم، بیست و سوم تا بیست و نهم ماه رمضان در مناطق 22گانه برگزار خواهد شد و طی آن غرفه های ورزشی شامل بازی های کودک، بازی های فکری،  بازی های نمایشی و برخی رشته های ورزشی برای بهره گیری شهروندان راه اندازی می شود.
رضایی در بخش دیگری به برگزاری فعالیت های رقابتی در پایتخت پرداخت و اظهار کرد: مسابقات محلات مناطق 22 گانه تهران در ماه مبارک رمضان همچون گذشته اجرا می شود با اين تفاوت که زمان برگزاري مسابقات به بعد از افطار موکول شده است.
همچنین تمام استخرهاي تحت پوشش سازمان شهرداري تهران نيز از افطار تا سحر بر اساس سانس اعلام شده در دو بخش آقایان  و بانوان خدمات رسانی مي کنند. مجموعه هاي ورزشي و استخرها در طول روز نيز براي کودکان دختر و پسری که  زير سن تکليف هستند، فعاليت دارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب