امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21724 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آموزش گل و گیاه به 15 هزار شهروند منطقه 15

خبرایران:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از آموزش 15 هزار شهروند با موضوع نگهداری گل و گیاه در مرکزتحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز طی دو ماه گذشته خبر داد.
آموزش گل و گیاه به 15 هزار شهروند منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس نوروزی با اعلام مطلب فوق افزود: 104 جلسه 2 ساعته در این مرکز برای شهروندان به منظور کاشت قلمه های آپارتمانی، کاشت انواع بذر، آبیاری روزانه و نگهداری گیاهان برگزار و بازدید از گلخانه مرکز و پخش فیلم آموزشی نیز طی این مدت انجام شده است.
مهندس نوروزی در ادامه یادآوری کرد: طی همین دوره زمانی 188 جلسه 2 ساعته برای دانش آموزان، 22 جلسه در سرای محلات، 9 جلسه ویژه معلمان و 5 کارگاه آموزشی برای کارشناسان فضای سبز به منظورآشنایی با آفات و بیماریهای فضای سبز در فصل بهار برگزار شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به برپایی 32 غرفه آموزشی و مشاوره گل و گیاه و اهداء گلدان به شهروندان در ایام نوروز  افزود:  2 سمینار آموزشی با موضوع مبارزه با سفید بالکها، تکثیر گیاهان برپا شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد، به 600 نفر  از شهروندان نیز مشاوره حضوری و غیر حضوری ارائه شده است.
بر اساس این گزارش، مرکزتحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبزدر سه بخش آموزش ، مشاوره و تحقیقات فعالیت می کند و در فروردین و اردیبهشت سال جاری 20 دوره آموزشی برای شهروندان برگزار کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب