امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21700 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاکسازی و نظافت معابر جنوبشرق پایتخت از تبلیغات انتخاباتی

خبرایران :محدوده منطقه 15 شهرداری بعد از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد.
پاکسازی  و نظافت معابر جنوبشرق پایتخت از تبلیغات انتخاباتی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابراهیم نوروزی معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15تهران با اعلام مطلب فوق افزود:400 کارگر خدمات شهری  پس از پایان ساعت رای‌گیری از ساعت 12 شب گذشته تا 6 صبح امروز اقدام به جمع‌آوری کاغذها و تراکت‌های تبلیغاتی کاندیداها و نظافت معابر پرداختند.

نوروزی در ادامه با اشاره به حجم گسترده  تبلیغات در معابر شهری افزود: در این عملیات 400 هزار متر از معابر با بهره گیری از 41 دستگاه ماشین آلات شامل 14 تانکر آب و 27 واترجت پاکسازی و نظافت شد.

معاون امورشهری و محیط زیست در ادامه خاطرنشان کرد: در این عملیات  جایگاه های ویژه تبلیغات انتخابات جمع آوری و جداره های شهری، پل های عابر پیاده و تنه درختان با فعالیت شبانه روزی کارگران زحمتکش، در کوتاه ترین فرصت از پوستر امحاء و چهره شهر همچون گذشته آراسته شد.

براساس این گزارش، اکنون تمامی معابر و خیابان های این منطقه از آثار تبلیغاتی پاکسازی شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب