امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21678 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مو تن رو تجربه یک انتخاب بی‌نظیر

خبرایران :فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز به سمت تخصصی‌ترشدن پیش می‌روند و در این راه از نظرات کارشناسان حوزه‌های تخصصی نیز بهره می‌جویند.
مو تن رو تجربه یک انتخاب بی‌نظیر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی وبسایت مو تن رو، خرید کردن یک هنر است. شاید با این جمله موافق یا مخالف باشید اما این واقعیتی است که به این راحتی ها هم نمی‌شود از کنار  آن گذشت. شاید زمانی نه چندان دور انتخاب یک کالا برای افراد جامعه چندان مشکل نبود هر چیزی را که در محل یا بازار شهر عرضه می‌شد به راحتی می‌توانستید انتخاب کنید و اگر توان مالی خرید آن را داشتید به راحتی می‌خریدند. ولی اگر دوست داشتید کالایی را متنوع‌تر از همیشه در اختیار می‌گرفتید و یا کیفیت آن را با دیگر محصولات مقایسه می‌کردید مشکل شروع می‌شد. زیرا عرضه کالا محدود بود و همه به جز برخی ثروتمندان نمی‌توانستند کالا‌هایی را که دوست دارند به صورت متنوع در اختیار داشته باشند.

حال در ایران هم فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی به وجود آمده‌اند تا از این عرصه بسیار گسترده عقب نمانند. در ابتدای این دوران فروشگاه‌های اینترنتی مانند سوپرمارکت‌های بزرگ به دنبال عرضه طیف وسیعی از محصولات بودند و این دست از فروشگاه‌ها موفق بودند. بعد  از مدتی فروشگاه‌های اینترنتی به جود آمدند که کمی تخصصی‌تر به عرضه محصولات می‌پرداختند این فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به  نسل اول خود بسیار موفق‌تر بودند و می‌توان شروع فروش اینترنتی در ایران را از همین نقطه دانست.

فعلی فروشگاه‌های اینترنتی کدامند؟ فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز به سمت تخصصی‌ترشدن پیش می‌روند و در این راه از نظرات کارشناسان حوزه‌های تخصصی نیز بهره می‌جویند. به هر حال دنیا نیز به همین سمت پیش می‌رود و در همه زمینه‌ها نیز همین روند تخصصی شدن حضور دارد.

در میان این فروشگاه‌های تخصصی امروز می‌خواهیم یک فروشگاه اینترنتی بسیار خوب در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی کنیم. فروشگاه مو تن رو یک فروشگاه اینترنتی است که امسال یعنی دقیقا از 6 شهریور 96 شروع به کار کرده است از این رو آن را می‌توانیم یکی از جوان ترین استارتاپ‌های فروشگاهی بدانیم. این فروشگاه علی‌رغم تازه‌کاربودنش از مدیریت بسیار باتجریه و نیروهای حرفه‌ای بهره می‌برد و در همین چند ماه رشدی چشم‌‌گیر را به خود دیده است.

مو تن رو تنها به فکر فروش محصول و سود شخصی در بازار بسیار گسترده لوازم آرایش نیست بلکه حمایت از تولید داخلی نیز یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مو تن رو ست. از این رو چند برند بسیار با کیفیت ایرانی را نیز مو تن رو به صورت انحصاری در سایت خود  عرضه کرده است و با عرضه گسترده و البته تبلیغات وسیع بر روی این برندها به دنبال بازارسازی برای تولیدات داخلی است. مارال، کنویس، کنسی، رینی فلاور و دوماسی برند‌های بسیار خوش نام ایرانی هستند که مو تن رو در صفحات بسیار متعدد به عرضه آنها پرداخته است.

تنوع اقلام آرایشی و بهداشتی در این بازار آن‌چنان زیاد است که تقریبا هیچ فروشگاه غیرتخصصی نمی‌تواند تمامی اقلام موجود در این بازار را پوشش دهد اما مو تن رو یک مرجع تخصصی آن‌لاین برای عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی است و از این رو طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی را نیز فراهم آورده است تا  پاسخ‌گوی نیاز حرفه‌ای‌های این عرصه نیز باشد. محصولات گریم و محصولات آرایشگاهی، ابزارهای آرایش و پیرایش همه و همه بخشی از اقلام گوناگون قرارگرفته بر روی سایت مو تن رو برای عرضه به کاربران عزیز مو تن رو است.

مو تن رو در آینده قصد دارد به تثبیت جایگاه خود در عرصه محصولات آرایشی و بهداشتی بپردازد. جایگاهی درخور نخستین مرجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران که در این  راه از نظر کارشناسان بسیاری نیز در عرصه‌های تجارت آنلاین نیز بهره می‌جوید. همکاری میان کارشناسان خبره محصولات آرایشی و بهداشتی و کارشناسان تجارت الکترونیک در  کنار یک دیگر فصل جدید را در عرصه تجارت آن‌لاین نوید می‌دهد.       

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مو تن رو  به آدرس mootanroo.com مراجعه کنید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب