امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21671 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهره گیری از توانمندی های موجود در کهریزک

خبرایران: مدیر عامل موسسه رعد الغدیر پاکدشت ، تبادل امکانات و اطلاعات هنری مددجویان آن موسسه با آسایشگاه خیریه کهریزک را نقطه عطف همکاری های فی ما بین دانست و بر انجام این مهم تأکید کرد.
بهره گیری از توانمندی های موجود در کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ در دیدار مدیر عامل موسسه رعد الغدیر پاکدشت از مجموعه ، راه های گوناگون همکاری 2 مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت.

دکتر احمد نصیری همچنین با حضور در کارگاه های هنری واحد توانبخشی ، اعتماد به نفس و توان هنری مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه را در همه زمینه ها قابل احترام دانست.

وی در حاشیه این حضور به خبرنگار کهریزک اظهار داشت: در حال حاضر موسسه فعال ما علاوه بر دارا بودن 5 کارگاه تولیدی ، کلاس های آموزشی متعددی را برای معلولین جویای هنر و حرفه برگزار می کند.

نصیری همچنین تصریح کرد:کلاس های نهضت سواد آموزی برای معلولین بی سواد، انواع کلاس های هنری شامل آموزش خط ، نقاشی ، کامپیوتر ، زبان و..... کارگاههایی هستند که در حال حاضر به 300 نفر مددجوی آن موسسه در روزهای مختلف کاری ، آموزش می دهند.

نصیری با نگاهی به فعالیت های مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک نیز گفت :در شرایط جسمانی و نیز اوضاع سن و سالی  که این هنر آموزان دارند ، تنها بستر لازم جهت برانگیختگی فعالیت ، هنر محبت کردن به آنان و در نتیجه ایجاد شور و شوق فعالیت می باشد که این موضوع به وضوح در این جمع با نشاط قابل رویت است.

مدیر عامل موسسه رعد الغدیر تبادل اطلاعات ، کار و امکانات و همچنین آموزش مربیان هر دو مجموعه را آغازی بر تحول در موسسه زیر مجموعه خود دانست و بر تسریع در انجام این مهم تأکید کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب