امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21583 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پل طبیعت محل اردوی یک روزه دانش آموزان معلولان

خبرایران: 54 دانش آموز معلول اما مصمم ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ، خستگی یکسال تحصیلی را به فراموشی سپردند تا خود را آماده امتحانات پایانی نمایند.
پل طبیعت محل اردوی یک روزه دانش آموزان معلولان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ امور فرهنگی آسایشگاه کهریزک که پایه گذار و پیگیر همیشگی تحصیل معلولین ساکن در مجموعه است ، همواره توانسته با برنامه ریزی های منسجم ، شور و شوق تحصیل را در بین این عزیزان بر انگیزد .

بسیاری از این جوانان معلول که بدلیل شرایط خاص جسمانی موفق به ادامه تحصیل نشده اند، با ارزیابی همیاران فرهنگی ورود به آسایشگاه ، موجبات تحصیل آنان در مقاطع مختلف فراهم می شود . گواه این مدعاهم تحصیل 54 دانش آموز معلول کهریزکی در مقاطع مختلف از ابتدایی تا پایان دبیرستان است و چه بسا هستند عزیزانی که به این مقدار هم اکتفا نکرده ، هم اکنون در دانشگاه تحصیل می کنند یا فارغ التحصیل یکی از رشته های دانشگاهی هستند.

گفتنی است که در این اردوگاه موقت و یک روزه که عزیزان معلول با همشهریان زیادی که به گردش یک روز تعطیل آمده بودند به گفت و گو نشسته " اینکه ما نیز همچون همشهریانمان سهمی در استفاده از امکانات داریم ، به چشم و زبان می آمد.

با این وصف و در اقدامی زیبا ، دانش آموزان کهریزکی پس از یکسال تلاش خستگی ناپذیر به همراه جمعی از معلمین افتخاری خود راهی یک اردوی کوتاه مدت شدند تا با روحیه ای شاد و سرزنده ، آماده شرکت در امتحانات پایانی شوند.

 شایان ذکر است کلیه دانش آموزان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک همچون دانش آموزان سراسر کشور در امتحانات شرکت می کنند ، این دانش آموزان زیر نظر آموزش و پرورش شهر کهریزک امتحانات دوره ای خود را برگزار و پس از قبولی در هر دوره ، مجوز حضور در کلاس های بالاتر را دریافت می دارند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب