امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21579 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر نمایشگاههای دولتی فرانسه اعلام کرد؛

سایت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از ساخت استانداردی برخوردار است

خبرایران:مدیر نمایشگاههای دولتی فرانسه با اشاره به زیبایی سایت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: این مجموعه از ساخت استانداردی برخوردار است.
سایت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از ساخت استانداردی برخوردار است

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب کاترین سکریتر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما در حاشیه بازدید از سی اٌمین نمایشگاه کتاب تهران در محل نمایشگاه های دائمی شهرآفتاب  با اشاره به زیبایی و ساختار استاندارد سایت نمایشگاه شهرآفتاب اظهار داشت: جمعیت و تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب واقع در شهر آفتاب بسیار ارزشمند و خیره کننده است.

مدیر نمایشگاههای دولتی فرانسه اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب توانسته نظر عموم مردم را به خود جلب کند  و سالنهای دائمی و چادرهای موقت با طراحی خوب و ساخت استاندارد، نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب را در زمره نمایشگاه های مدرن و با امکانات قرار داه است و این امر سبب شده تا این نمایشگاه پتانسیل توسعه را داشته باشد.

وی در رابطه با برگزاری نمایشگاه مشترک و همکاری بیشتر در نمایشگاه شهرآفتاب بیان کرد: اهمیت بازار ایران بر کسی پوشیده نیست و مصرف کنندگان ایرانی در خاورمیانه از ارزش بالایی در استفاده از محصولات  برخوردارند و به همین منظور و برای ارتباط بیشتر بین دو کشور  و استفاده از فضای این نمایشگاه مطالعه و تحقیق گسترده ای از سوی کشورمان آغاز شده است.

مدیر نمایشگاههای دولتی فرانسه با اشاره به سابقه تاریخی  ارتباط دو کشور ایران و فرانسه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های مشترک میان ایران و فرانسه روابط اقتصادی دو کشور را محکم‌تر می‌کند و بی شک نمایشگاه ها وسیله ای برای ارتباط و دوستی هر چه بیشتر ملت ها است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب