امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21564 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برنده خوش شانس خودروی تیوولی مشخص شد؛

خودروی سواری پژو 2008؛ جایزه بزرگ سومین جشنواره باشگاه پذیرندگان پایانه­های فروش بانک آینده

خبرایران:با انجام قرعه­کشی دومین دوره «باشگاه پذیرندگان پایانه­های فروش بانک آینده»، آقای اکبر مرادی پذیرنده و مشتری شعبه خیابان ولی عصر اصفهان، برنده جایزه بزرگ این دوره شد.
خودروی سواری پژو 2008؛ جایزه بزرگ سومین جشنواره باشگاه پذیرندگان پایانه­های فروش بانک آینده

یک­دستگاه خودروی سواری تیوولی، جایزه ویژه دومین دوره از جشنواره بود که با انجام قرعه­کشی، خودروی مذکور به مشتری خوش مذکور تعلق گرفت.

هم­چنین، در مدت زمان برگزاری جشنواره، هر دو هفته با انجام قرعه­کشی، ده­ها ربع سکه بهار آزادی، به پذیرندگان پایانه­های فروش بانک آینده، اهدا می­گردید.

دومین دوره جشنواره باشگاه پذیرندگان پایانه­های فروش بانک آینده از 16 بهمن ماه سال 1395 آغاز و تا 16 اردیبهشت ماه سال 1396، ادامه داشت. در این جشنواره، خرید، شارژ، دریافت مانده حساب، پرداخت قبض و هم چنین تعداد و مبالغ تراکنش­ها دارای امتیازاتی بودند.

شایان ذکر است؛ سومین دوره جشنواره باشگاه پذیرندگان پایانه­های فروش متصل به حساب­های بانک آینده از 22 اردیبهشت ماه آغاز و تا 22 مرداد ماه سال ­جاری ادامه خواهد داشت.

مبنای امتیازدهی نیز مانند دوره­های قبل، بر اساس تعداد و مبلغ تراکنش می­باشد. در این دوره علاوه بر جایزه بزرگ که یک دستگاه خودروی سواری پژو 2008 است، پذیرندگان فرصت دارند تا از ده­ها جایزه 5 (پنج) میلیون ریالی که در قرعه‌کشی‌های هفتگی اهدا می­شود، بهره‌مند شوند.

همچنین در دوره سوم، امتیاز پذیرندگانی که با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن «همراه کارت» در جشنواره «تپش در هر تراکنش» شرکت کنند، دو برابر محاسبه خواهدشد.

پذیرندگان و مشتریان عزیز، می­توانند برای کسب اطلاعات بیش­تر و یا عضویت در باشگاه پذیرندگان به تارگاه بانک آینده به نشانی اینترنتی: www.ba24.ir و یا تارگاه باشگاه مشتریان بانک آینده به نشانی اینترنتیba.efarda.ir مراجعه فرمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب