امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21534 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد:

جمع‌آوری روزانه ۳۰۰ معتاد خیابانی توسط پلیس پایتخت

خبرایران: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید بر ضرورت افزایش مراکز نگهداری معتادان خیابانی گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده از شهر تهران، روزانه به صورت میانگین حدود ۳۰۰ معتاد خیابانی و متجاهر جمع آوری و ساماندهی می‌شوند.
جمع‌آوری روزانه ۳۰۰ معتاد خیابانی توسط پلیس پایتخت

سردار محمد مسعود زاهدیان در گفتگویی با اشاره به ساماندهی معتادان خیابانی در سراسر کشور اظهار داشت: جمع‌آوری معتادان متجاهر و خیابانی و ساماندهی آن‌ها جزو برنامه‌های روزانه پلیس است و همکاران ما هر روز نسبت به دستگیری این افراد اقدام می‌کنند و آن‌ها را تحویل مراجع ذی‌صلاح می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: بر اساس آمارهای به دست آمده از شهر تهران، روزانه به صورت میانگین حدود 300 معتاد خیابانی و متجاهر جمع آوری و ساماندهی شده و به مراکز نگهداری در نظر گرفته شده منتقل می‌شوند.

وی گفت: آنچه در موضوع ساماندهی معتادان خیابانی و متجاهر مهم است، ظرفیت مراکز نگهداری این افراد است که امیدواریم با افزایش ظرفیت این مراکز بتوانیم تمام این معتادان را ساماندهی کنیم.

منبع: تسنیم

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب