امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21511 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتراحمدزاده کرمانی در نشست خبری اعلام کرد؛

هوای پاک ، دستان پاک می خواهد/ فساد عامل اصلی بسیاری از مشکلات و عقب ماند گی ها در کشور است/ علی نیکزاد شهردارائتلاف جبهه مردمی نژاد خواهد بود

خبرایران: دکتر روح الله احمدزاده کرمانی عضو لیست ائتلاف مردمی نژاد گفت: فساد عامل اصلی بسیاری از مشکلات و عقب ماند گی ها در کشوراست و کسانی که قصد خدمت دارند و دلسوز مردم هستند باید با آن به طور جدی مبارزه کنند.
هوای پاک ، دستان پاک می خواهد/ فساد عامل اصلی بسیاری از مشکلات و عقب ماند گی ها در کشور است/ علی نیکزاد شهردارائتلاف جبهه مردمی نژاد خواهد بود

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «جبهه مردمی نژاد»، با محوریت اعلام موجودیت ائتلاف مردمی نژاد برای شورای اسلامی شهر تهران، ظهرامروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه 1396 با حضور«دکتر مهدی خورشیدی»، «دکتر روح الله احمدزاده کرمانی» ،« دکتر مهدی وکیل پور» ازاعضای لیست ائتلاف مردمی نژاد و اصحاب رسانه در محل دفتراین ائتلاف برگزار و دراین نشست خبری «دکترروح الله احمدزاده کرمانی»عضو لیست ائتلاف مردمی نژاد در تشریح اهداف و خط مشی ائتلاف مردمی نژاد اظهارداشت: فساد عامل اصلی بسیاری از مشکلات و عقب ماند گی ها در کشوراست و کسانی که قصد خدمت دارند و دلسوز مردم هستند باید با آن به طور جدی مبارزه کنند.

دکتراحمدزاده کرمانی تصریح کرد: بطور مثال، مراجعه حضوری ارباب رجوع در سیستم شهرداری ها در بسیاری مواقع بویژه در پرونده های تراکم فروشی آلوده به فساد می شود و ما معتقدیم بهترین شیوه برای مبارزه با این موضوع ، توسعه ابزارهای الکترونیکی و عدم مراجعه حضوری ارباب رجوع است.

وی خاطر نشان کرد: با بکارگیری ابزارها و خدمات الکترونیک ، پولی که بساز بفروش قصد دارد به شهرداری پرداخت کند صرف خدمات رسانی به شهر می شود.

عضو لیست ائتلاف مردمی نژاد عنوان کرد: آلودگی هوای تهران یکی ازمعضلات جدی امروز شهرتهران است ومتاسفانه با وجود این که سال هاست با شروع فصل پاییز آلودگی هوا زندگی مردم را مختل می کند، ولی تاکنون اقدام جدی و عملی در این باره نشده و تعطیلی مدارس و چند اطلاعیه تنها راهکار مقابله با این معضل بوده است.

وی افزود: هوای پاک ، دستان پاک می خواهد و از آن جا هوای ناپاک در حلقوم مردم می رود که لقمه های ناپاک در شکم برخی وارد می شود.

دکتر احمدزاده کرمانی در پایان درمورد شهردار پیش بینی شده این ائتلاف گفت:علی نیکزاد به عنوان فردی پاکدست که هیچ گونه پرونده تخلف و فساد از ایشان ثبت نشده ،درحال حاضر به عنوان شهردار ائتلاف مد نظر می باشد.

 

دکترخورشیدی: اصلاح ارتباط میان شورایاری ها و شورای شهرضروری است

دکتر مهدی خورشیدی از دیگر نامزدهای لیست ائتلاف مردمی نژاد نیز در ادامه این نشست خبری، با تاکید بر عوامل دانش بنیان در اداره شهر اظهارداشت: بسیاری از جوان ها ها طرح ها و ایده های خوبی دارند که متاسفانه به دلیل عدم حمایت به آن ورود پیدا نمی کنند.

دکتر خورشیدی اصلاح ارتباط میان شورایاری ها و شورای شهررا ازدیگر اقدامات ضروری دانست و ابرازداشت: با وجود این که شورایاری ها در کف محلات و در ارتباط با خواسته و نظر مردم هستند ، اما تعریف درستی برای استفاده از این ظرفیت وجود ندارد.

 

دکتروکیل پور:واگذاری امور شهر به خود مردم درمحلات، الویت مشترک اعضای ائتلاف مردمی نژاد است

دکترمهدی وکیل پور نامزد دیگر لیست ائتلاف مردمی نژاد نیز در ادامه این نشست خبری، دخالت و شراکت مردم در حل مشکلات و اداره امور را عاملی مهم در غلبه بر مشکلات دانست و اظهارداشت: واگذاری امور شهر به خود مردم در محلات، الویت مشترک اعضای ائتلاف مردمی نژاد است.

دکتروکیل پور تصریح کرد: زمانی می توانیم به درآمد پایدار شهری برسیم که اشتغال محله محور ایجاد کنیم و پروژه های ساده را به جای این که سال ها به یکسری پیمانکار خاص بدهیم به جوانان واگذار کنیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب