امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2151 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کمبود مراقبان بهداشت مدارس جبران می شود

خبرایران : معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کمبود مراقبان بهداشت در مدارس به شدت احساس می شود، افزود: با کمک دانشگاه فرهنگیان و راه اندازی رشته بهداشت مدارس این مساله را حل خواهیم کرد.
کمبود مراقبان بهداشت مدارس جبران می شود

به گزارش خبرایران مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: اکنون تنها پنج هزار و 700 مراقب بهداشت در سطح مدارس مشغول فعالیت هستند که با توجه به 90هزار مدرسه در کشور با کمبود مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بنا داریم با راه اندازی رشته بهداشت مدارس در دانشگاه فرهنگیان، با گرفتن تعهد خدمت، دانش آموختگان این رشته را در مدارس جذب کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد که همچنین نامه ای به علی اصغر فانی نوشته و مشکلات خود در رابطه با کمبود مربیان بهداشت در مدارس را تشریح کرده ایم که وزیر نیز برای رفع این مشکل قول مساعد داده است.

حمیدی با بیان اینکه در بحث ساماندهی نیروی انسانی که برای سال 93 در حال تدوین است این مساله پیش بینی خواهد شد، یادآورشد: ما باید به دنبال این باشیم که ازحمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم و مجوز استخدام مربیان بهداشت مدارس را بگیریم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب