امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21491 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در مراسم اختتاميه پنجمين دوره جشنواره مشکات صورت گرفت؛

تجلیل از 35 برگزیده منطقه ای پهنه جنوب تهران

خبرایران:در مراسم اختتاميه پنجمين دوره ي جشنواره مشکات پهنه ي جنوب تهران (مناطق 15،16،17،19و20) از 35 برگزیده منطقه ای پهنه جنوب که 11 نفر آنها از شهروندان منطقه 15بودند با اهدای هدایایی تجلیل شد.
تجلیل از 35 برگزیده منطقه ای پهنه جنوب تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 ، دکتر انجمنی شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش شهروندی گفت: آموزش شهروندان در منزل، مدرسه، محله و مسجد مدنظر مشکات بوده و در واقع مشکات به معنای آموزش شهروندی در تمام زمینه هاست.
وی در ادامه به تبدیل شهرداری از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی اشاره کرد و افزود: در نهاد اجتماعی شهروند مسئول و مدیر پاسخگو مطرح است . در چنین جامعه ای شهروند نسبت به امور بی تفاوت نبوده و خود را مسئول می داند. مشکات نیز ضمن شامل شدن همه آموزش های شهروندی، می تواند برای ناهنجاری های جامعه راهکار و استراتژی داشته باشد.
شهردار منطقه یادآور شد: شهرداری نیز به طرق مختلف از جمله سامانه های 137 و 1888 در برابر شهروندان پاسخگوست .
این گزارش حاکیست، پنجمين دوره ي جشنواره مشکات پهنه ي جنوب شهر تهران با هدف تجلیل از برگزیدگان پهنه جنوب و با حضور شهردار منطقه 15، نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران، مدیر کل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و معاونين وی و جمعي از شهروندان در پردیس تئاتر تهران واقع در منطقه 15 برگزار شد.
شایان ذکر است، در این راستا همچنین از مسئولین خانه های آموزش سرای محلات منطقه، معاون پرورشی و مدیرمدرسه منتخب منطقه، کارشناسان ستادی و نواحی منطقه که حضور و مشارکت فعال در برپایی این جشنواره داشتند تقدیر شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب