امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21478 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر شهلامیرگلوبیات اعلام کرد؛

شوراي مشاركت هاي زنان مجمع خيرين سلامت از هيچ كانديدايي در انتخابات حمايت نمي كند

خبرایران :شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت کشور ضمن اعلام آمادگی بمنظور حضور در انتخابات از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند .
شوراي مشاركت هاي زنان مجمع خيرين سلامت از هيچ كانديدايي در انتخابات حمايت نمي كند

به گزارش خبرایران، دکتر شهلا میرگلوبیات رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت کشور ضمن بيان اين مسئله افزود: شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت بعنوان زیرمجموعه مجمع خیرین سلامت کشور طی مدت فعالیت کوتاه خود توانسته موفقیتها و دستاوردهای چشمگیری بمنظور استفاده از ظرفیتهای بی بدیل زنان در عرصه سلامت کسب نماید و امیدوارم بحول و قوه الهی در آینده نیز این توفیقات در سطوح بیشتری توسعه یابد .

خانم دکتر میرگلوبیات همچنين ابراز داشت: این شورا و اعضای شورای مشارکتهای زنان در سراسر کشور همگام با مردم شریف و قدرشناس کشورمان با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات 29 اردیبهشت در پای صندوق های رأی حاضر و در این حماسه ملی میهنی مشارکت خواهند نمود .

وی در ادامه گفت : با عنایت به فهرست متعدد منتشره نامزدها و امکان بهره برداری های انتخاباتی از نام مجمع یا شورای مشارکتهای زنان این مجمع تأکید مینماید که شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت کشور بر اساس اساسنامه  سازمانی مردم نهاد ، غیر انتفاعی و غیر سیاسی میباشد مطلقاً از هیچ گروه و یا نامزد انتخاباتی جانبداری ننموده و نخواهد نمود .

لازم به یادآوری است دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، حاج آقای نیری نیز یک ماه قبل با ابلاغ بخشنامه ای به کلیه مجامع استانی و شهرستانی تأکید نموده که اعضای مجامع مذکور ضمن حضور در پای صندوقهای رأی از هیچ کاندیدای انتخاباتی حمایت و یا جانبداری ننمایند.

          

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب