امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21441 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهمنامه همکاری میان وزارت ارشاد و سازمان تامین اجتماعی؛

دکترصالحی امیری: تمامی اصحاب هنر و فرهنگ را مشمول بیمه قرار می دهیم

خبرایران:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیمه شدن ١٢ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه طی تفاهم نامه با سازمان تامین اجتماعی گفت: بنا داریم همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را مشمول بیمه قرار دهیم تا آنها احساس امنیت کرده و دغدغه نداشته باشند.
دکترصالحی امیری: تمامی اصحاب هنر و فرهنگ را مشمول بیمه قرار می دهیم

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدرضا صالحی امیری در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان تامین اجتماعی، توجه به اهالی فرهنگ و هنر را از اولویت های دولت یازدهم برشمرد و امضای این تفاهمنامه همکاری با هدف بیمه شدن این قشر از جامعه را گواه این مدعا دانست.
وی با بیان اینکه معتقدیم امور باید به خود صنوف و تشکل های صنفی واگذار شود، تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و هنر خود صاحب و با صلاحیت ترین قشر برای مدیریت اجرا و امور خود هستند.
دکترصالحی امیری ادامه داد: امروز خدا رو شاکریم که اصحاب فرهنگ و هنر با دولت ارتباط برقرار کرده و تعامل خوب و سازنده ای ایجاد شده است.
وی افزود: امروز دولت گوش شنوا دارد و نشست و گفت وگوها ادامه خواهد داشت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفتمان فرهنگی را از مهمترین اصول این وزارتخانه عنوان و تصریح کرد:  اعتدال گفتمان فرهنگی مبتنی بر انسجام، تنوع، عقلانیت و دیانت فرهنگی است.
دکتر صالحی امیری تقویت بودجه صندوق هنرمندان، توجه به پیشکسوتان اصحاب هنر و رسانه را از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و گفت: راه نجات از آسیب های اجتماعی، افزایش مصرف فرهنگی است. سیاستی که به جدیت آن را دنبال می کنیم.

گزارش تصویری آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری فیما بین وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی

کلیپ امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وسازمان تامین اجتماعی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب