امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21437 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بیش از ١٣ میلیون نفر بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند

خبرایران: بر اساس اعلام دفترآمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی، تا پایان آذر سال گذشته، ١٣ میلیون و ٧٣٧ هزار و ٤١٣ نفر به عنوان بیمه شده اصلی تحت پوشش این سازمان هستند.
بیش از ١٣ میلیون نفر بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرایران  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، از مجموع تعداد بیمه شدگان اصلی این سازمان، ٩ میلیون و٤١٣ هزار و٦٧٧ نفر بیمه شده اجباری هستند که معادل ٦٨,٥٣ بیمه شدگان اصلی را تشکیل می دهند.
بر این اساس تا پایان آذر سال گذشته، ٦٨٤ هزار و ٣٧  نفر بیمه‌شده اختیاری، ٨٣٨ هزار و ١٦٩ نفر بیمه‌شده حرف و مشاغل آزاد، ٩٧٩ هزار و ٢٩٧ نفر رانندگان تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی درسراسر کشور بوده‌اند.
بنا بر این گزارش، ٣٧١ هزار و ٣٥٣ نفر بافندگان ، ٩٨٣ هزار و ١٩٢ کارگران ساختمانی، ٤٠ هزار و ٣٧٨ نفر کارفرمایان صنفی، ٥٠ هزار و ١٠٠ نفر باربران، ٣١ هزار و ١٣٢ نفر خادمین مسجد،١٤٢ هزار و ١٩٥ بیمه‌شده توافقی و ٣ هزار و ٢١٢  نفر زنبورداران تا پایان آذر سال ٩٥ به عنوان بیمه‌شده اصلی از خدمات این سازمان در سراسر کشور بهره‌مند شده‌اند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب