امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21405 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی نایبی در نشست خبری اعلام کرد؛

شرکت پیک افزارتندرمجوزلازم را ازاتحادیه صنف پیک موتوری و اتاق اصناف اخذ کرده/ روزانه ۱۵۰نفرنیروی موتوری جدید به شرکت ناوگان الو پیک افزوده میشود/ راه اندازی اپلیکیشن الو پیک ۳۰ درصد قیمت ها را کاهش داده است

خبرایران: مدیرعامل شرکت پیک افزار تندرگفت: راه اندازی اپلیکیشن الو پیک برای رفع یکی از مشکلات مردم تهران که جابجایی صحیح مرسولات ترافیک پایتخت بوده و برتری این اپلیکیشن نسبت به پیک موتوری سنتی، کاهش ۳۰ درصدی قیمت ها است.
شرکت پیک افزارتندرمجوزلازم را ازاتحادیه صنف پیک موتوری و اتاق اصناف اخذ کرده/ روزانه ۱۵۰نفرنیروی موتوری جدید به شرکت ناوگان الو پیک افزوده میشود/ راه اندازی اپلیکیشن الو پیک ۳۰ درصد قیمت ها را کاهش داده است

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «شرکت پیک افزار تندر» صبح امروز17 اردیبهشت ماه 1396 با حضور«مهدی نایبی» مدیرعامل شرکت پیک افزار تندر، مبتکر اپلیکیشن الو پیک و اصحاب رسانه در دفتر شرکت پیک افزار تندربرگزار ودراین نشست خبری«مهدی نایبی» مدیرعامل شرکت پیک افزار تندر اظهارداشت: راه اندازی اپلیکیشن الو پیک برای رفع یکی از مشکلات مردم تهران که جابجایی صحیح مرسولات ترافیک پایتخت بوده و برتری این اپلیکیشن نسبت به پیک موتوری سنتی، کاهش ۳۰ درصدی قیمت ها است.

 

پیک شرکت پیک افزار تندرهرگز از سمت برگشت دست خالی به دفتر برنمی گردد

نایبی تصریح کرد: پیک شرکت پیک افزار تندر هرگز از سمت برگشت دست خالی به دفتر برنمی گردد همین مسئله سبب کاهش هزینه ارسال بسته های مردم شده است. ضمن اینکه مشتری می تواند با استفاده ازاپلیکیشن الو پیک مسیر حرکت پیک شرکت الو پیک را تشخیص دهد.

 

طراح اپلیکیشن و سایت الو پیک یک تیم برنامه نویسی ۲۲ نفره است

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی اولیه ما این بود که سامانه ای ایجاد کنیم تا هر فردی در هر جایی از شهر بتواند به راحتی پیک درخواست کرده و در کمتر از ۱۵ دقیقه پیک موتوری در محل درخواست وی حاضر باشد و طراح اپلیکیشن و سایت الو پیک یک تیم برنامه نویسی ۲۲ نفره است که در طول سه ماه این نرم افزار را طراحی کرده اند.

 

۲۵۰۰ پیک موتوری درطول 5 ماه گذشته با راه اندازی این نرم افزار موبایلی مشغول به کار شدند

مدیرعامل شرکت پیک افزارتندرعنوان داشت:یکی دیگر از نتایج راه اندازی این نرم افزار موبایلی اشتغالزایی ۲۵۰۰ پیک موتوری در طول پنج ماه گذشته است و بنا داریم تا پایان سال جاری تعداد شاغلان در شرکت الو پیک را به ۲۰هزار پیک موتوری برسانیم.

 

پیک موتوری ها در شرکت الو پیک ۱۵ تا ۲۰ درخواست برای جابجایی کالا دارند

مبتکراپلیکیشن الو پیک ابرازداشت: امروزپیک موتوری های اینترنتی و سنتی تفاوت های آشکاری با یکدیگردارند ودراین خصوص می توان گفت که پیک موتوری های قبلی روزانه نهایتا 3  تا 4 درخواست برای جابجایی کالا داشتند این درحالی است که ما درشرکت الو پیک ۱۵ تا ۲۰ درخواست را به نیروهای خود ارائه می دهیم که درنتیجه درآمد آنها ازفعالیت درپیک موتوری های سنتی بیشتر شده است.

 

به دلیل محدود بودن نیروهایمان تنها به ۱۰درصد درخواست ها رسیدگی می کنیم  

وی تاکید کرد:درحال حاضربا توجه به بالا بودن درخواست از این شرکت و محدود بودن نیروهایمان تنها به ۱۰درصد درخواست ها رسیدگی می کنیم و اشتغال زایی ایجاد شده در حیطه جذب به صورت غیرمستقیم نیز در بازار کار اثر مثبت داشته است.

 

برای همه نیروهای خودکلاه ایمنی، جلیقه شناسایی شرکت وباکس مخصوص کالا خریداری کرده ایم

مدیرعامل شرکت پیک افزار تندریادآورشد: ما برای همه نیروهای خود کلاه ایمنی، جلیقه شناسایی شرکت و باکس مخصوص کالا خریداری کرده ایم که همه این محصولات ایرانی هستند و به طور غیرمستقیم در تولید اثر مثبت گذاشته ایم. بنابراین به نظر می رسد افزایش اشتغال از طریق کسب و کارهای اینترنتی باید به اولویت نخست همه دولت ها تبدیل شود.

 

روزانه ۱۵۰ نفر نیروی موتوری جدید به شرکت ناوگان الو پیک افزوده می شود

نایبی افزود: روزانه ۱۵۰ نفر نیروی موتوری جدید به شرکت ناوگان الو پیک افزوده می شود که به انجام درخواست های مشتریان می پردازند. همچنین ۶۰ تا ۷۰ درصد متقاضیان استفاده از خدمات الو پیک شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی هستند، که به دلیل آنکه استفاده از این اپلیکیشن در این موبایل ها فراگیر نشده تقاضای پیک شخصی کمتر انجام می شود.

 

شرکت پیک افزار تندرمجوزهای لازم رابرای راه اندازی از اتحادیه صنف پیک موتوری و اتاق اصناف اخذ کرده است

وی درپایان این نشست خبری گفت: فعالیت ما از آذرماه 1395 شروع شده و ما تمام مجوزهای لازم را برای راه اندازی شرکت پیک افزار تندراز اتحادیه صنف پیک موتوری و اتاق اصناف اخذ کردیم و هیچ گونه مشکلی دراین خصوص وجود ندارد.

 

بنابراین گزارش، الوپیک جدیدترین اپلیکیشن خدمات رسان حمل و نقل پیک است که بسته ها و مرسولات را با قیمتی منطقی تر و سرعتی بیشتر به دست مشتریان می رساند. تمام مشتریان می توانند به راحتی به صورت آنلاین مسیر راننده پیک خود را دنبال کنند و از دریافت بسته خود مطمئن باشند و در کنار آن در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند.

Image result for ‫الو پیک‬‎

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب