امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21367 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 22؛

کاندیداها خدمت به مردم و تبعیت محض از ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرایران: مولایی شهردار منطقه 22 با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) با آنها دیدار و در جرایان مسائل و درخواستهای آنها قرار گرفت.
کاندیداها خدمت به مردم و تبعیت محض از ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22،مولایی شهردار منطقه در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی که در خط مرزی میرجاوه توسط نیروهای جیش العدل به شهادت رسیدند، را گرامی داشت و در سخنانی خاطرنشان کرد:در آستانه دو انتخابات مهم  ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم که برای همه ملت ایران سرنوشت ساز است. اینکه حضرت امام خمینی مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها در سخنان خود بر اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات و تکلیفی که برعهده همگان است تاکید داشتند نشان از اهمیت حضور مردم در جواب به سخنان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و ولایت خواهد بود.

وی در ادامه شاخصه های لازم برای کاندیداها را برشمرد و ادامه داد داد: افرادی که تلاش می کنند به این صحنه ورود پیدا کنند باید افرادی اثرگذار بوده و شاخصه های لازم برای دست گیری این سکان را داشته باشد.تابعیت محض در برابر ولی فقیه، اعتقاد راسخ به آرمان های امام راحل(ره)،تفکر بسیجی ونگاه اعتقادی و جدیت برای انجام خدمت به مردم از اولویت ها و شاخصه های این افراد به شمار می رود.توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت با نگاه اعتقادی را بر خود تکلیف دانسته و در این راه قدم برداند.

شهردار منطقه 22 با اشاره به نقش مردم در انتخابات و انتخاب اصلح اظهار کرد: مردم نیز در این وظیفه دارند مطالعه سوابق سیاسی و اجتماعی افراد و سبقه کاری آنها را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.اینکه چه کسی بر مسند شورا بنشیند مهم و با اهمیت است.هرچه که افرادی متخصص، باتجربه و ولایتمدار و توانا در حوزه دانش شهری بر کرسی های شورای شهر بنشیند،بهتر است. اما متاسفانه امروزعده ای از افراد مغرض به عناوین مختلف بر آن شده اند تا کلیه خدمات شهرداری تهران طی سال های اخیر را زیر سوال ببرند.بر زحماتی که کشیده شده سرپوش گذاشته و با القای دروغ به جامعه افکار عمومی را منحرف نمایند. بی شک خدمات ارزنده و اقدامات صورت گرفته  توسط شهرداری تهران قابلیت دفاع دارد.اینکه به منظور یکسری اهداف سیاسی و تخریب چهره مدیری جهادی متوسل به تهمت و دروغ شوند بی انصافی است و جای تعجب دارد.

مولایی اضافه کرد:شهرداری تهران در این سال ها تامین رفاه و آسایش شهروندان در سایه تلاش و کوشش مضاعف کارکنان و نگاه مدیریتی،فنی و خدماتی مدیر ارشد شهرداری تهران خود را سرلوحه کاری خود قرار داد و بحمدالله منشا خدمات بسیار زیادی در این سال ها شد.گسترش خطوط ریلی و تقویت ناوگان حمل و نقلی و اجرای پروژه های مختلف عمرانی و اجتماعی آنهم با وجود تحریم های داخلی و خارجی و دریافت جوایز مختلف جهانی نشان از تلاش بی وقفه پرسنل خدوم شهرداری تهران دارد.قطعا با خدماتی که انجام شده،همه افراد شاهد تغییر و تحولات محسوس در شهر تهران بوده اند، مگراینکه کسی جانب بی انصافی و بی عدالتی را بگیرد و مدعی شود که در این سال ها کاری انجام نشده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور حفظ اعتبار و آبروی شهرداری تهران ایستاده و جوابگوی تمامی ادعاها خواهیم بود.در شهرداری تهران به دنبال کسی باشیم در فکر خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم باشد و تخریب وجهه هر شخص یا گروهی آنهم با اهداف سیاسی قابل قبول نیست.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب