امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21349 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سراهای محله در همه محلات شمال تهران راه اندازی شد

خبرایران: به منظور خدمات رسانی یکسان به شهروندان شمال تهران، 27 سرای محله در 27 محله آماده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
سراهای محله در همه محلات شمال تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک  با بیان این خبر اظهار داشت :با توجه به اینکه سراهای محلات یکی از مهم ترین و موثر ترین عوامل ارتقای سطح مشارکت مردمی در اداره شهر هستند لذا تملک و احداث این اماکن در محلات به عنوان یکی از پروژه های تأثیرگذار مهم فرهنگی و اجتماعی که اثراتی قابل توجه بر شهر دارد در دستور کار مناطق قرار گرفت.

وی افزود:  در حال حاضر منطقه یک در هر یک از 27 محله ی خود دارای یک سرای محله است که هر یک ، دارای کلاس های آموزشی، مشاوره های سلامت ، کتابخانه، خانه کودک، آمفی تئاتر، سالن ورزشی،  دارالقرآن و... هستند و در طول سال خدمات متنوعی به شهروندان ارائه می دهند.

حسینی تصریح کرد: با راه اندازی سرای محلات، ضمن کاهش سفرهای فراناحیه ای و تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات فرهنگی، اجتماعی، آموزش، شاهد افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری هستیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب