امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21339 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی اشرف افخمی اعلام کرد؛

ایجاد ۵ هزار شغل مستقیم با تسهیلات بانک صنعت و معدن

خبرایران:مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت:‌ با بهره‌برداری از ۲۴ طرح صنعتی با تسهیلات این بانک در استان خوزستان ۵۰۰۰ شغل مستقیم ایجاد می‌شود.
ایجاد ۵ هزار شغل مستقیم با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن؛ علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در حال حاضر تعداد ۲۴ طرح صنعتی با حدود ۱۲۰۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی که توسط این بانک تامین مالی شده، در استان خوزستان در حال اجراست و با اتمام آنها بیش از ۵۰۰۰ شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ضمن اشاره به طرح های در دست اجرای بانک صنعت ومعدن در این استان تصریح کرد: برای این بانک مایه افتخار است که همواره نقش موثری در توسعه صنعتی و محرومیت ‏زدایی این استان سرفراز، مقاوم و استراتژیک کشورمان داشته باشد.

وی گفت: امیدواریم بانک صنعت و معدن با ظرفیت تخصصی و قابلیت اثرگذاری بالای خود، موجبات گسترش استقلال، رفاه، امنیت و فعال شدن و بهبود بیش از پیش فضای کسب و کار در این خطه از کشور را فراهم آورد.

در این دیدار غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح های بزرگ صنعتی نظیر نیروگاه بهبهان، فولاد شادگان، پتروشیمی مسجد سلیمان، فولاد روهینا، آریا استیل الوند، نقش موثری در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در استان خوزستان داشته است.

وی تصریح کرد: فولاد روهینا در دزفول و پتروشیمی مسجد سلیمان در رفع محرومیت از این دوشهر تاثیر گذار بوده و این دو مجموعه صنعتی با ایجاد یکهزار و ۱۴۵ شغل چهره منطقه را متحول خواهد ساخت.

شریعتی افزود: امیدواریم حمایت این بانک موجب افزایش توان تولید سیمان خوزستان در راستای گسترش صادرات این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس شده و در نتیجه به استان خوزستان در تسریع روند توسعه اقتصادی کمک کند.

شریعتی وجود منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از سویی و داشتن بیش از ۶۷۰ کیلومتر راه آهن، دو فرودگاه بین‌المللی و فرودگاه‏های دیگر محلی را به عنوان مزایای این استان صنعتی نام برده و گفت : تمامی شهرستانهای استان دارای شهرک صنعتی فعال هستند و ۲۲ شهرک صنعتی در خوزستان با دوهزار و ۴۰۰ هکتار مساحت استعداد مناسبی به این استان در مسیر توسعه می بخشند.

گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خوزستان حدود ۵۳۴ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده‌اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب