امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21329 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فعالان گردشگری نوروزی توسط ستاد گردشگری تقدیر شدند

خبرایران:آئین اختتامیه گردشگری نوروز 96 دیروز 12 اردیبهشت در سالن ایوان شمس برگزار شد.
فعالان گردشگری نوروزی توسط ستاد گردشگری تقدیر شدند

به گزارش خبرایران، آئین اختتامیه گردشگری نوروز 96 دیروز 12 اردیبهشت در سالن ایوان شمس برگزار شد. در این مراسم هوشیار پارسیان رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ضمن تشکر از پرسنل خدوم و فعال در حوزه گردشگری، معاونین مناطق، سازمان های بیرون نهاد و درون نهاد، گزارش اجمالی از نحوه برگزاری گردشگری نوروز 96 را به استماع شنوندگان رساند.

سپس  از تولید «تهران کارت بین المللی»خبر داد و گفت:« این کارت جهت گسترش فرایند اجرای تورهای تهران گردی به صورت  بین المللی است و خدماتی چون استفاده از حمل و نقل عمومی، تخفیف مراکز گردشگری، هتل ها و... را شامل می شود. همچنین شهروندان برای استفاده از تورهای بهاره می توانند با سامانه 137 تماس حاصل فرمایند و در تورها ثبت نام کنند.

در ادامه سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 1 به نمایندگی از معاونین اجتماعی و فرهنگی مناطق ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دست اندرکاران ستاد گردشگری نوروزی به اهمیت گردشگری در جهان و دین اسلام اشاره کرده و از جایگاه گردشگری بین المللی در گذشته ایران یاد کرد.

در انتهای این مراسم از مدیران گردشگری برتر، سازمان های همراه ستاد نوروزی، مراکز گردشگری برتر، رسانه های همراه و دیگر فعالان تقدیر و تجلیل صورت پذیرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب