امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21319 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت نوربخش برای حادثه معدن زغال سنگ آزاد شهر

خبرایران:به دنبال بروز حادثه در معدن زغال سنگ آزادشهر، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده و همکاران کارگران درگذشته در این حادثه و طلب شفای عاجل برای مصدومین، بر لزوم استفاده از تمامی امکانات سازمان تأمین اجتماعی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان تأکید کرد.
پیام تسلیت نوربخش برای حادثه معدن زغال سنگ آزاد شهر

به گزارش خبرایران ازاداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش از مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی استان گلستان خواست که با تمام توان و با استفاده از همه امکانات برای امداد رسانی و کاستن از آلام حادثه دیدگان اقدام نمایند.

دکتر نوربخش تأکید کرد: در ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه از تمامی امکانات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می شود و مراکز بیمه ای سازمان نیز برای برقراری مستمری و سایر خدمات بیمه ای مورد نیاز نهایت همکاری را با حادثه دیدگان خواهند داشت.

دکتر نوربخش در این پیام ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان غفران واسعه الهی، برای بازماندگان صبر جمیل و برای مصدومان شفای عاجل از درگاه خداومند متعال طلب کرد.

متن پیام تسلیت دکتر نوربخش بدین شرح است:

 

إِنَّا لِلّهِ وَ إِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

در حالی که به تازگی روز جهانی کارگر و ایام بزرگداشت مقام شامخ کارگر را سپری نموده ایم، بروز حادثه ناگوار انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان، موجی از تالم و تاثر را ایجاد نموده است. درگذشت تعدادی از کارگران عزیز این معدن که در شمار زحمت کش ترین اقشار جامعه کارگری محسوب می گردند، موجب تاثر شدید اینجانب گردید. ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این عزیزان و همچنین صدمه دیدگان این حادثه و خانواده مکرم ایشان، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران واسعه الهی، برای بازماندگان صبر جمیل و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسئلت می نماییم.

بدیهی است مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان با بهره گیری از تیم های پزشکی مجرب و بسیج کلیه امکانات درمانی سازمان در استان ، نهایت همکاری را در جهت مداوای فوری این عزیزان بعمل خواهند آورد.

حوزه بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی نیز برای برقراری مستمری و سایر خدمات بیمه ای مورد نیاز حادثه دیدگان نهایت همکاری و مساعدت را به عمل خواهد آورد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب