امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21308 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی کتاب فیلمنامه‌نویسی: برانگیختن احساس در نمایشگاه کتاب تهران

خبرایران:کتاب «فیلمنامه‌نویسی: برانگیختن احساس (تکنیک‌‌های دراماتیک پیشرفته برای مسحور کردن مخاطب(» منتشر شده توسط سازمان «سمت»، روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می شود.
رونمایی کتاب فیلمنامه‌نویسی: برانگیختن احساس در نمایشگاه کتاب تهران

سیمین هاشمی مدیر روابط‌عمومی سازمان مطالعه و تدوین (سمت) با اعلام این خبر گفت: «کتاب فیلمنامه‌نویسی: برانگیختن احساس از جدیدترین کتاب‌های منتشر شده توسط سازمان «سمت» است که در روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 14 الی 15:30 در سالن رونمایی کمیته علمی و فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب نقد و بررسی می‌شود».

هاشمی در توضیح این اثر گفت: «فیلمنامه‌نویسی: برانگیختن احساس نوشته کارل ایگلسیاس است که با ترجمه متین خاکپور و فرهاد دعوت‌خواه براي دانشجويان رشته سینما در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد به عنوان کتاب مبنایی عرضه شده است».

وی افزود: «در این نشست منصور براهیمی (استاد دانشگاه، پژوهشگر و نویسنده)، هومان فاضل (فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون) و مجید شیخ‌انصاری (استاد دانشگاه و تهیه‌کننده) به سخنرانی درباره‌ این کتاب و ترجمه‌ آن خواهند پرداخت».

لازم به ذکر است سی‎امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب