امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21280 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هدیه ویژه سازمان مطالعه و تدوین (سمت) در جشن بزرگ کتاب؛

اعتبار رایگان و 20 درصد تخفیف خرید کتاب‌های الکترونیک سمت

خبرایران:مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، هم‌زمان با برگزاری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان کتاب‌های «سمت»، اعتبار رایگان هدیه می‌دهد.
اعتبار رایگان و 20 درصد تخفیف خرید کتاب‌های الکترونیک سمت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی «سمت»، مرکز نشر الکترونیک سازمان «سمت» در آستانه بهار دانایی (نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) و به منظور قدردانی از دانشگاهیان فرهیخته و همراهان خود، به تمامی مراجعان غرفه «سمت» و کاربرانی که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری اقدام به نصب نرم‌افزار کتابخوان «سمت» نمایند، مبلغ 100،000 ریال اعتبار خرید کتاب‌های دیجیتال اهدا می‌کند.

علاقه‌مندان به دریافت این کد هدیه می‌توانند با مراجعه به غرفه «سمت» در بخش ناشران دانشگاهی شهر آفتاب، سالن 106 - غرفه 206، کد مختص خود را دریافت کنند.

علاوه بر این، از این پس برای کاربران دانشگاهی کتابخوان «سمت»، در صورت تکمیل اطلاعات، 20 درصد تخفیف بر روی تمام کتاب‌های «سمت» اعطا می‌شود. برای اسنفاده از این تخفیف، مخاطبان در بخش تکمیل مشخصات، اطلاعات دانشگاهی خود (از جمله کد دانشجویی یا کد تدریس) را وارد و ثبت کنند تا کد تخفیف 20 درصدی خرید کتاب‌های الکترونیک «سمت» برای ایشان ارسال شود. پس از دریافت کد، کاربران می‌توانند با وارد کردن آن در هر مرتبه از خرید، 20 درصد تخفیف دریافت کنند.

گفتنی است سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا ۱۳ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود و ساعت فعالیت نمایشگاه از ۱۰ صبح تا 8 شب است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب