امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21171 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور معاون وزیر گردشگری ایتالیا در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب/ طراحی و ساخت غرفه ایتالیا توسط دو معمار ایرانی

خبرایران: مدیر کمیته امور بین‌الملل سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از طراحی و ساخت غرفه ایران توسط دو معمار ایرانی خبر داد.
حضور معاون وزیر گردشگری ایتالیا در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب/ طراحی و ساخت غرفه ایتالیا توسط دو معمار ایرانی

به گزارش خبرایران از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غلامرضا نوعی گفت: لیلا عراقیان و علیرضا بهزادى، مؤسسین شرکت دیبا، طراحی و ساخت غرفه ایتالیا مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب را بر عهده دارند. این دو معمار که طراح پل طبیعت هستند پیشتر برنده جایزه معماری آقاخان در سال 2016 شده‌اند.

وی افزود: طراحی غرفه امسال ایتالیا واقع در سالن ملل نمایشگاه به‌گونه‌ای است که ضمن ایجاد فضایی جذاب برای عرضه‌ی کتاب، بازدیدکنندگان با نمادهایی از تاریخ ، ادبیات و زبان ایتالیایی آشنا می‌شوند. از این رو آن را فضایی چندمنظوره دانست. به طور کلی تجربه ی گذر کردن از این غرفه به مانند تجربه ی گشت و گذار در یک شهر کهن ایتالیایی است که در آن مردم امکان تفرج و کشف فضاها را خواهند داشت.

نوعی با اشاره به حضور یک مسئول ایتالیایی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عنوان کرد: انتیمو چزرو معاون وزیر میراث و فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری کشور ایتالیا به عنوان سخنران مراسم افتتاحیه در راس یک هیات فرهنگی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور پیدا می‌کند.

بر اساس این گزارش، سیاُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب