امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21147 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان ؛

نخستین جشنواره هنر و خلاقیت برگزار می شود

خبرایران :نخستین جشنواره هنر و خلاقیت، همزمان با دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. برگزار می شود.
نخستین جشنواره هنر و خلاقیت برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی هنر و خلاقیت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، با هدف تقویت مهارت های دست ورزی و پرورش خلاقیت دانش آموزان سطح دبستان های کشور در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه تبیان، مخاطبین این جشنواره دانش آموزان رده سنی 6 تا 12 سال  (پیش دبستانی تا ششم دبستان) می باشند و اهداف برگزاری آن: کیفیت بخشیدن به فرایند آموزش هنر و پرورش خلاقیت با استفاده از تکنیک های هنر، خلاقیت و تولید آثار هنری خلاقانه و مطلوب، انتخاب راه های بهره گیری مناسب از توانایی های دانش آموزان برای تولید آثار خلاقانه، شناسایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و تقویت مهارت نقاشی و رنگ آمیزی، مهارت تاکردن و اریگامی، مهارت برش و حجم سازی، مهارت زیبانویسی دانش آموزان با هدف تولید آثا خلاقانه  می باشد.

موضوع نخستین جشنواره ملی هنر و خلاقیت " من، هنر، ایران" است و دانش آموزان مقطع دبستان آثار خود را در سه قالب طراحی و نقاشی، حجمی و کاردستی و زیبانویسی از مهرماه سال 95 تا فروردین سال 96 از طریق سایت هنر و مدرسه ارسال کرده اند.

گفتنی است، پس از داوری مرحله اولیه در نهایت 1100 اثر برگزیده به تفکیک در سه بخش 600  اثر طراحی و نقاشی، 320 اثر حجمی و کاردستی و 180 اثر زیبانویسی در نخستین جشنواره ملی و هنر و خلاقیت نمایش داده خواهد شد. و در نهایت پس از رای بازدید کنندگان و داوری نهایی در مراسم اختتامیه که در ساعت 11روز جمعه 15 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد به برترین ها لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب