امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2109 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجلیل از 6 هنرمند پیشکسوت در اختتامیه جشنواره تجسمی فجر

خبرایران: از 6 هنرمند پیشکسوت تجسمی در اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر که فردا در تالار وحدت برگزار می شود، جلیل خواهد شد.
تجلیل از 6 هنرمند پیشکسوت در اختتامیه جشنواره تجسمی فجر
به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره فردا یکشنبه 4 اسفند ساعت 18:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد و طی آن از برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره در رشته‌های نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، سرامیک هنری، عکاسی، کاریکاتور، پوستر، تصویرسازی و فیلم‌های مستند تجسمی تقدیر خواهد شد.

همچنین در این مراسم از 6 هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی شامل غلامعلی مکتبی (تصویرگر)، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک)، محمدباقر آقامیری (نگارگر)، جواد علیزاده‌ (کاریکاتوریست)، طاهر شیخ‌الحکمایی (مجسمه‌ساز) و ایرج اسکندری (نقاش) تجلیل خواهد شد.

یادآور می‌شود، ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیری سیدعباس میرهاشمی 14 بهمن در سالن ایران مؤسسه فرهنگی و هنری صبا آغاز و فردا در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب