امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20938 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ایمن سازی بزرگراههای منطقه 15 با نصب و مرمت 300 تابلو

خبرایران:بزرگراههای منطقه 15 با نصب و مرمت 300 تابلوی راهنمایی و رانندگی ایمن سازی شد.
ایمن سازی بزرگراههای منطقه 15 با نصب و مرمت 300 تابلو

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با طرح استقبال از بهار؛ عملیات نصب و مرمت تابلوهای راهنمایی و رانندگی در بزرگراههای منطقه در دستور کار قرار گرفت و در این راستا با هدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی در بزرگراههای امام رضا (ع )،  امام علی (ع) و آزادگان 250 تابلوی راهنمایی و رانندگی نصب و 50  تابلو نیز مرمت و بهسازی شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه با تاکید بر ضرورت پرداختن به برنامه های کارشناسی در راستای کاهش حجم ترافیک شهری خاطر نشان کرد: انجام مطالعات و تحقیقات مورد نیاز حمل و نقل درون شهری از اهمیت بالایی در مدیریت ترافیک و ساماندهی فضای شهری برخوردار است.
وی یادآوری کرد: عدم دید مناسب رانندگان در شب منجر به بروز برخی حوادث می شد که با تکمیل طرح نصب و مرمت تابلوهای انتظامی از قبیل تابلو خطر نما و شورون و... ایمنی در بزرگراههای منطقه افزایش یافت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب