امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20937 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید کارگران اعلام کرد؛

معتکفین در 28 مکان مذهبی شمال تهران گردهم آمدند

خبرایران: مراسم اعتکاف با حضور جمع کثیری از شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان در 28 مسجد و مکان مذهبی شمال تهران در حال اجراست .
معتکفین در 28 مکان مذهبی شمال تهران گردهم آمدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اعتکاف، فرصت و مجالی است برای پرداخت به امور نفس خویش و جلوه گری نور محبّت خدا در سرای وجود انسان و مساجد همواره به عنوان پایگاهی جهت خلوتِ اُنس با معبود برای معتکفین محسوب می شود که این مراسم در مساجد و اماکن مذهبی از روز سه شنبه 22 فروردین ماه مصادف با 13 رجب آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

 وی افزود: امسال بیش از 2 هزار نفر از برادران و خواهران همزمان با سراسر کشور در راستای گسترش فضاهای معنوی و سازندگی روحی و اقامه شعائر دینی آیین و سنت حسنه اعتکاف معتكف خانه خدا شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد : معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداری منطقه یک با اجراي ويژه برنامه هاي فرهنگي- اجتماعي، برپايي محافل انس با قرآن، ادعيه خواني و اهدا کتاب سفر نامه مسجد به معتکفين در هرچه بهتر برگزار شدن اين مراسم معنوي مشارکت نمود.

کارگران برگزاری جشن های ماه رجب را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: امسال جشن های ماه رجب با معنویت و شکوه در محلات شمال تهران در حال اجراست .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب