امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2090 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انتصاب معاون رسانه های دیجیتال مرکز توسعه فناوری اطلاعات

خبرایران: رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال طی حکمی "داود اسماعیلی" را به عنوان معاون رسانه های دیجیتال منصوب کرد.
انتصاب معاون رسانه های دیجیتال مرکز توسعه فناوری اطلاعات
 

 

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه که با حضور شورای معاونین و مدیران مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برگزار شد، حسن نجفی سولاری، رئیس این مرکز، داود اسماعیلی را به عنوان معاون رسانه های دیجیتال مرکز توسعه فناوری اطلاعات معرفی کرد.

در متن حکم رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال آمده است:

جناب آقای مهندس داود اسماعیلی

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون رسانه‌های دیجیتال مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه ها دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب می شوید.

انتظار می رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب وظایف تعیین شده و ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای رسانه ها و فعالیت های فرهنگی در حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات نسبت به نوسازی و مناسب سازی فعالیت های مرکز در حوزه های «نشر دیجیتال»، «رسانه های برخط» و «تلفن همراه» با هماهنگی مدیران محترم واحدهای تابعه و تدوین و برنامه ریزی طرح های توسعه ای و هم افزایی فعالیت های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام فرمائید.
                                                                                  حسن نجفی سولاری
                                                                                مشاور وزیر و رئیس مرکز

 

در پایان جلسه حسن نجفی سولاری از زحمات و تلاش‌های صادقانه مهدی مقدسی، معاون سابق رسانه‌های دیجیتال در طول دوره تصدی مسئولیتش قدردانی کرد.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب