امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20868 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در همایش AMBIRAN مطرح شد؛

جایگاه ایران در فضای نمایشگاهی خاورمیانه با تکمیل شهرآفتاب ارتقا می‌یابد

خبرایران: در همایش AMBIRAN مطرح شد؛ جایگاه ایران در فضای نمایشگاهی خاورمیانه با تکمیل شهرآفتاب ارتقا می‌یابد.
جایگاه ایران در فضای نمایشگاهی خاورمیانه با تکمیل شهرآفتاب ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب، همایش متخصصین و صنعتگران حرفه‌ای حوزه ماشین‌آلات و ماشین‌ابزار ویژه نمایشگاه ambiran صبح امروز در محل هتل پردیسان آزادی تهران برگزار شد.

در این همایش آقای سید محمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، آقای اولریخ کرومر، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اشتوتگارت (Messe Stuttgart)، آقای برنارد مولر، نایب رئیس هیئت مدیره مسه‌اشتوتگارت، آقای پیتر کن‌مونش، مدیر روابط عمومی اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولیدابزار آلمان (VDW) و نمایندگان سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی ایران حضور داشتند.

در ابتدای همایش اولریخ کرومر، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اشتوتگارت با بیان اینکه 25 انجمن از برگزاری این نمایشگاه در ایران حمایت کردند، گفت: نمایشگاه amb نمایشگاه شماره یک در آلمان و شماره 2 در اروپاه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: صنعت ایران پتانسیل بسیار زیادی برای رشد دارد و ما می خواهیم قسمتی از این رشد باشیم.

در ادامه این همایش جناب آقای دکتر سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه ambدر شهرآفتاب در مورد ارکان اصلی صنعت نمایشگاهی توضیحاتی ارئه داد و بیان کرد: نمایشگاه تنها رسانه ای است که در آن 5 حس درگیر است و اثر بخشی نمایشکگاه در اقتصاد به اندازه ای رشد یافته است که برخی کشورها 26 درصد اقتصاد کشورشان وابسته به صنعت نمایشگاهی است.

وی در ادامه در مورد مزایا و قابلیتهای صنعت نمایشگاهی و نقش نمایشگاه در رشد صادرات توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به نقش نمایشگاه در کاهش هزینه های تجاری گفت: یکی از استراتژیهای شهرآفتاب برندسازی است که تاثیر زیادی بر ارزش افزوده دارد.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تلاش دارد با برگزاری نمایشگاه ambiran در زمینه برندسازی در سطح جهانی فعال باشد.

سیدی با اشاره به سهم کشورهای خاورمیانه در میزان فضای نمایشگاهی منطقه گفت: جایگاه ایران در دارا بودن فضای نمایشگاهی در منطقه خاورمیانه، با تکمیل فازهای نمایشگاه شهرآفتاب تغییر می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به ویژگیها و اهداف نمایشگاه شهرآفتاب بیان کرد: در سال 95 11 نمایشگاه ملی و بین المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شد و ایجاد تقویم بلند مدت نمایشگاهی یکی از اهداف ویژه نمایشگاه شهرآفتاب است.

هدف از برگزاری این گردهمایی، افزایش آگاهی و شناخت فعالین حوزه صنعت نسبت به AMBIran2017 است که با حضور 150 شرکت از 15 کشور صاحب صنعت دنیا در روزهای آغازین خردادماه در مجموعه نمایشگاهی شهر افتاب برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب