امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20757 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای دستیابی به اهداف آسمان آبی زمین پاک انجام شد؛

آموزش تفکیک پسماند خشک در مبدا به بیش از 158 هزار خانوار منطقه 15

خبرایران:آموزش تفکیک پسماند خشک در مبدا به بیش از 158 هزار خانوار منطقه 15با هدف دستیابی به اهداف آسمان آبی زمین پاک طی سال 95 ارائه شد.
آموزش تفکیک پسماند خشک در مبدا به بیش از 158 هزار خانوار منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: طی سال گذشته با اجرای طرح های جهادی توسط اداره مدیریت پسماند منطقه، آموزشهای لازم با محوریت تفکیک پسماند به صورت چهره به چهره همراه با توزیع بروشور و کتابچه آموزشی به مالکان و ساکنان بیش از 33 هزار واحد تجاری، 20هزار مرکز اداری و 177 واحد فرهنگی ارائه شد.
دکتر انجمنی افزود: در این راستا 400 کارگاه آموزشی با محوریت لزوم تفکیک پسماند در مبدا، شناسایی انواع پسماند و تقلیل و کم حجم کردن پسماند خشک در 21 سرای محلات منطقه برگزار و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.
شهردار منطقه در ادامه به برگزاری سه دوره آموزشی در 116 مسجد و دو دوره آموزشی در مدارس اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در این راستا همچنین به منظور نهادینه کردن فرهنگ تفکیک پسماند خشک بین کودکان و نونهالان 120 نمایش موزیکال همراه با برگزاری مسابقه و اهدای هدیه در سرای محلات منطقه اجرا شد.
دکتر انجمنی سپس با اشاره به توزیع چهار هزار مخزن تفکیک پسماند خشک یادآور شد: این مخازن  در پارکینگ بلوک های شهرک شاهد در ناحیه 3، شهرک امامت در ناحیه 7، شهرک بروجردی در ناحیه 3، شهرک نصر در ناحیه 2، شهرک بعثت در ناحیه 2 و فاز 2 خاورشهر مخازن تفکیک پسماند جانمایی و نصب شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب