امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20755 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فراخوان جشنواره رسانه دومین سالانه «بهارستان»

خبرایران:دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» در جهت ارج نهادن به فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه هنرهای شهری، جشنواره رسانه «بهارستان» را برگزار می‌کند.
فراخوان جشنواره رسانه دومین سالانه «بهارستان»

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، با اجرای رویداد هنری «بهارستان» (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران، جشنواره رسانه «بهارستان» با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب رسانه‌ها به توجه بیشتر به موضوع هنرهای شهری برگزار می‌شود. در این جشنواره که از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود در اختتامیه سالانه «بهارستان»، خبرنگار برتر در چند حوزه معرفی خواهند شد.

جشنواره رسانه «بهارستان» در بخش‌های؛ مصاحبه و گفتگو، گزارش  تحلیلی- توصیفی، گزارش خبری و یادداشت با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های خبرنگاران در دو حوزه فرهنگی و شهری برگزار می‌شود.

بر همین اساس در بخش‌‌های چهارگانه این جشنواره به نفرات اول هر بخش، سه قطعه نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر جشنواره، نفرات دوم، دو قطعه نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر جشنواره و به نفرات سوم، یک قطعه نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد.

علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند تا پایان فروردین ماه آثار خود را در بخش‌های مختلف مصاحبه و گفتگو، گزارش تحلیلی-توصیفی، گزارش خبری و یادداشت، بصورت فایل word بر روی سایت سازمان زیباسازی به نشانی "www.zibasazi.ir" ، بخش مختص فراخوان جشنواره عکاسی و رسانه «بهارستان» آپلود کنند.

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب