امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20716 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

3 خبراز شهرداری منطقه 10؛

دیدار نوروزی شهردار منطقه 10 با خانواده های توان یاب

خبرایران:در ششمین روز از سال جدید دیدار نوروزی شهردار منطقه با خانواده های توان یاب با هدف تکریم و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنان برگزار شد.
دیدار نوروزی شهردار منطقه 10 با خانواده های توان یاب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، همزمان با فرا رسیدن عید نوروز عباس بابازاده به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه به دیدار خانواده های توان یاب رفتند و ضمن عیادت، دلجویی و گفت و گوی صمیمانه با این عزیزان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند و از خداوند منان طلب سلامتی و سالی خوش و پر از خیر و برکت آرزو کردند.

گفتنی است، فراهم سازی تسهیلات و وسایل موردنیاز از تمهیداتی بود که مقرر شد بر اساس درخواست های خانواده های توان یاب برای این عزیزان فراهم شود.

 

بازدید شهردار منطقه 10 از ستاد گردشگری شهر تهران

شهردار منطقه 10 در بازدید از ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران در جریان روند پیشرفت برنامه های گردشگری شهر تهران در ایام تعطیلات نوروز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده شهردار منطقه با حضور در ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران ضمن قدردانی از فعالیت های بی وقفه و تلاش اعضای ستاد که مشغول تامین زمینه ها و برنامه ریزی تورهای تهرانگردی و آماده سازی اماکن گردشگری برای مسافران نوروزی و همچنین شهروندان تهرانی هستند در جریان روند فعالیت‌های شبانه روزی این ستاد قرار گرفت.

بابازاده در بازدید از ستاد مرکزی گردشگری، شهر تهران را یکی از قطب های گردشگری کشور خواند و گفت: امروز تهران با چهره ای متفاوت از گذشته با امکانات گسترده و پیشرفته از ظرفیت های بزرگ گردشگری کشور به حساب می آید.

وی همچنین با اشاره به طیف وسیع جاذبه های گردشگری شهر تهران، موزه حیات وحش هفت چنار، موزه شهیدان اقبالی و بقعه امامزاده معصوم علیه السلام را به عنوان جاذبه های گردشگری منطقه 10 معرفی کرد.

گفتنی است شهردار منطقه پس از بازدید از ستاد مرکزی تهران گردی به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه از غرفه های راهنمای گردشگری مستقر در منطقه 10 بازدید و از روند خدمت رسانی این غرفه ها به شهروندان و مسافران نوروزی مطلع شد.

 

 

برگزاری تورهای تهرانگردی ویژه خانواده های معظم شهدای منطقه 10

همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار منطقه 10 در ایام تعطیلات نوروز به منظور ارتقاي سطح آگاهی شهروندان نسبت به ظرفیت های گردشگری شهر تهران و تقويت روحيه نشاط و شادابی اقدام به برگزاری تورهای گردشگری ویژه خانواده های  معظم شهدا کرد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 10، عباس بابازاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو، به منظور ارائه خدمات مطلوب، تقویت روحیه شادابی و نشاط و آشنایی با دستاوردهای بزرگ مدیریت شهری، تورهای سیاحتی زیارتی و بازدید از فضاهای فرهنگی، ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهر تهران با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب