امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20713 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید معاون رئیس جمهور از هتل لاله بیستون

حبرایران: خانم احمدی پور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به اتفاق هیئت همراه، در جریان سفر خود به استان کرمانشاه، از هتل لاله بیستون بازدید به عمل آورد.
بازدید معاون رئیس جمهور از هتل لاله بیستون

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران: سرکار خانم احمدی پور، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به اتفاق هیئت همراه، در جریان سفر خود به استان کرمانشاه، از هتل لاله بیستون بازدید به عمل آوردند. 



ایشان در پایان این بازدید دستنوشته ای را در دفتر یادبود هتل از خود به یادگار گذاشتند که تصویر آن را سایت دولت و رسانه های وابسته به نهاد ریاست جمهوری منتشر نموده اند.





گفتنی است که این هتل در فاصله حدود 30 کیلومتری شرق کرمانشاه، و بر سر راه قدیمی کرمانشاه به همدان و در دامنه ی کوه بیستون، مقابل اثر تاریخی فرهاد تراش در دل پایگاه جهانی بیستون واقع شده است.



 این اثر تاریخی با مساحتی بیش از 6000 متر مربع، به فرم چهار ایوانی ، با ظرفیت پذیرش 100 میهمان، دارای 20 واحد پذیرایی استاندارد و سوئیت های رویال و امپریال با طراحی سنتی و برخواسته از معماری اصیل دوران صفوی است که با وجود روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپی آرامش بخش و رستوران سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی، لم کده ای زیبا و رستوران تابستانی، در کنار سیستم های مجهز سرمایش و گرمایش، تجهیزات حفاظتی پیشرفته و سایر امکانات رفاهی، شرایط حضور گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن فراهم آورده است.



سالن همایش های ویژه جشن ها و مراسمات مختلف، اجرای موسیقی زنده در هتل و قرار گرفتن در سایت جهانی بیستون و مجاورت با طبیعت کوهستانی، از جمله جاذبه های توریستی و گردشگری هتل بین المللی لاله بیستون می باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب