امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20711 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عابد ملکی اعلام کرد؛

نوای نوروزی اقوام در میدان تاریخی مشق طنین انداز می شود

خبرایران:شهردار منطقه 12 تهران گفت: نوای نوروزی اقوام در بزرگترین کنسرت روباز پایتخت ، روز 11 فروردین در میدان تاریخی مشق طنین انداز می شود.
نوای نوروزی اقوام در میدان تاریخی مشق طنین انداز می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ؛ عابد ملکی با بیان این مطلب افزود: طبق سال های گذشته ویژه برنامه ای به مناسبت دوازدهم فروردین ماه ، روز "جمهوری اسلامی ایران" در میدان تاریخی مشق برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روز 12 فروردین ، مصادف با شهادت امام هادی(ع) می باشد ، به همین منظور جشن جمهوری اسلامی روز 11 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه 12 با اشاره به برگزاری ویژه برنامه ی روز جمهوری اسلامی در دو نوبت صبح و بعدازظهر ؛ بیان کرد:  مخاطبان صبح ، کودکان و نوجوانان خواهند بود که با حضور عمو پوررنگ و اجرای برنامه ی "محله گل و بلبل" تا ساعت 12 ظهر این ویژه برنامه ، ادامه دارد.

به گفته وی؛ اجرای برنامه "محله گل و بلبل" در راستای تقویت هویت ملی و تاریخی درکودکان با حضور تعداد زیادی از هنرمندان در باغ ملی برگزار می شود.

ملکی با بیان اینکه ویژه برنامه روز جمهوری اسلامی ایران از ساعت 16:30 دقیقه در باغ ملی آغاز می شود ؛ یادآور شد: خانواده هایی که برای حضور در برنامه صبح به میدان مشق می آیند ، می توانند تا شروع قسمت دوم این برنامه از جشنواره هنر و غذای خیابان سی تیر بازدید نمایند.

وی با اشاره به اینکه در مراسم جشن بعدازظهر ، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان به نام ، برگزار خواهد شد ؛ تاکید کرد: در پایان این مراسم با حضور گروه موسیقی سنتی رستاک ، نوای نوروزی با گویش های مختلف طنین انداز می شود.

شهردار منطقه 12 تهران با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای حضور شهروندان و گردشگران در این جشن ملی انجام شده است ؛ گفت:  طبق پیش بینی های اولیه امکانات لازم جهت حضور 4000  نفر در نظر گرفته شده و در صورت استقبال بیشتر ، امکان افزایش ظرفیت نیز وجود دارد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن محل هایی برای پارک خودروها نیز بیان کرد: طبق هماهنگی با پلیس راهور ، شهروندان می توانند از  فضای دو پایانه اتوبوسرانی و همچنین خیابان های اطراف مانند فردوسی ، امام خمینی ، سی تیر و سرهنگ سخایی که در چهارضلع میدان مشق قرار دارند برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب