امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20710 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر انجمنی خبرداد؛

برگزاری جشنواره تفریحی، ورزشی تهران زیبا

خبرایران: دکتر انجمنی شهرداری منطقه 15گفت: جشنواره تفریحی، ورزشی تهران زیبا ویژه شهروندان سالکن منطقه و مسافران نوروزی در بوستان آزادگان از پنجم تا 13 فرودین برپا است.
برگزاری جشنواره تفریحی، ورزشی تهران زیبا

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با بیان مطلب فوق افزود: این جشنواره ویژه شهروندان سالکن منطقه و مسافران نوروزی در بوستان آزادگان از پنجم تا 13 فرودین  برپا است.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره یادشده با بیش از 20 غرفه میزبان شهروندان است افزود: هفت غرفه در راستای غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد روحیه نشاط کودکان  و نونهالان شامل ماشین بازی، ترامپولین،استخر توپ، اسب بادی و ... برگزارکرده است..

دکتر انجمنی در ادامه تصریح کرد غرفه هایی ویژه بزرگسالان نیز  شامل بازی های بومی محلی، رایانه ایی، تیرکمان، تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، بازی های فکری و بازی های ساحلی پذیرای علاقه مندان است.

شهردار منطقه در پایان یادآور شد: هر شب برای خانواده های بازدید کننده مسابقات طناب کشی، دارت خانوادگی و فوتبال دستی برگزار و در پایان  به رسم یاد بود هدایایی به خانواده ی برتر اعطا می شود.

شایان ذکر است این جشنواره از ساعت 15:30 تا 20 در بوستان آزادگان میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب