امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20685 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید عباس طباطبایی خبرداد؛

فعالیت ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری در بافت تاریخی منطقه ۱۱

خبرایران : سه ایستگاه گردشگری در بافت تاریخی منطقه ۱۱ در ایام نوروز به ارائه خدمات می‌پردازند.
فعالیت ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری در بافت تاریخی منطقه ۱۱

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ؛ سید عباس طباطبایی،‌ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱، گفت: ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری در میدان‌های حسن آباد، میدان راه‌آهن و پارک دانشجو به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

وی درباره خدماتی که در این ایستگاه‌ها ارائه می‌شود، اظهار داشت: ارائه نقشه گردشگری منطقه ۱۱و نقشه گردشگری شهر تهران، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و ارائه جوایز از جمله خدماتی است که در این ایستگاه ها ارائه می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۱ افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته امکان بازدید از دو موزه قرآن و موزه مقدم به شکل رایگان و موزه‌های ثبت احوال و موزه تیمورتاش با تخفیف ویژه برای شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی فراهم شده است.

بخشی از بافت تاریخی شهر تهران در منطقه ۱۱ قرار دارد که انجمن مفاخر، خانه انیس‌الدوله و خانه تیمورتاش از جمله خانه‌های تاریخی این منطقه هستند. شهروندان می‌توانند برای استفاده از تورهای گردشگری منطقه ۱۱ به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب