امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20669 تاریخ انتشار: شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گوگل تحريم تبليغاتي شد

خبرایران: به تازگي گوگل در چالش جديدي گرفتار شده است؛ چرا که بيش از 250 برند معروف دنيا دست به تحريم گوگل براي قرار دادن آگهي در سايت هاي تابعه اين شرکت زده اند.
گوگل تحريم تبليغاتي شد

به گزارش خبرایران، در پي انتشار گزارش نشريه تايمز مبني بر نمايش گسترده تبليغات شرکت‌ ها و سازمان‌ ها روي محتواي ويدئويي حاوي صحنه‌ هاي خشونت‌آميز و افراط‌گرايانه در يوتيوب و ديگر سرويس‌هاي تحت مالکيت شرکت گوگل، رفته‌رفته به تعداد برندهايي که از انتشار آگهي در سرويس‌ هاي شرکت گوگل انصراف مي‌دهند، افزوده مي‌شود.
آن‌ طور که بيزينس اينسايدر اعلام کرده است، تاکنون بيش از 250 برند، کمپين‌ هاي تبليغاتي مشترک با گوگل را متوقف کرده‌اند. اين روند ابتدا در بريتانيا مشاهده شد؛ اما رفته‌ رفته و با در پيش گرفتن سياست‌هاي مشابه توسط برندهاي مطرح آمريکايي، به دامنه تحريم غول دنياي تبليغات اضافه مي‌شود. تايمز درآمد بالقوه گوگل از آگهي‌هاي منتفي شده را صدها ميليون دلار اعلام کرده است.
در مقابل، شرکت گوگل از اعمال سياست‌هاي جديد براي نظارت دقيق‌تر بر بازارياب‌ها و همچنين کنترل محتواي ويدئويي حاوي صحنه‌هاي خشونت‌آميز و افراط‌گرايانه خبر داده است. در ميان برندهاي فعالي که همکاري خود را با گوگل در بحث انتشار تبليغات متوقف کرده‌اند، مي‌توان به آرگوس، آئودي، هوندا، مک‌دونالد، تسکو، تويوتا، سيستم حمل و نقل لندن، دولت بريتانيا، فولکس‌واگن، At&T، اينترپرايز و ورايزن اشاره کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب