امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20613 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آستانه ولادت دخت نبی اکرم (ص) انجام می شود؛

دیدار با 900 مادر شهید ساکن منطقه 15در طرح مادران آسمانی

خبرایران:شهردار منطقه 15 از دیدار با 900 مادر شهید معظم منطقه 15 در طرح مادران آسمانی هم زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.
دیدار با 900 مادر شهید ساکن منطقه 15در طرح مادران آسمانی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: 30 گروه مردم نهاد قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به همراه چهره های شاخص عرصه های مختلف باحضور در بیت معظم  900 شهید والامقام دفاع مقدس، مدافع حرم و آتش نشان به دیدار مادران شهدا رفته و ضمن پاسداشت مقام شامخ شهید با  اهدای گل و هدیه از آنان قدردانی می کنند.
وی با اعلام اینکه این طرح همچون سال های گذشته همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر آغاز می شود، افزود: این طرح با شعار «در روز مادر، مادران شهدا را فراموش نکنیم» از امروز با حضور در بیت معظم شهدا آغاز می شود  و تا دیدار همه مادران در منطقه ادامه دارد.
دکتر انجمنی ادامه داد: در نخستین روزهای سال نیز با حضور مدیران ارشد منطقه به دیدار 100 خانواده معظم شهید می رویم تا نوروز را در کنار آنها آغاز کنیم.
وی همچنین به غبار روبی مزار شهدا در آخرین پنجشنبه سال اشاره کرد و گفت: با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران منطقه مزار شهدای دفاع مقدس و حرم، مزار شهدای گمنام و شهدای مذاهب دینی نیز غبار روبی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب