امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2060 تاریخ انتشار: جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۶:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس؛

شانس آوردیم پنالتی شبهه‌انگیز صبا گل نشد/ نظر مرفاوی محترم، اما باید گل‌های بیشتری می‌زدیم/ از ملوان برای کار بزرگش تشکر می‌کنم

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر سرمربی تیم صبای قم احترام می‌گذارم، اما باید گل‌های بیشتری به این تیم می‌زدیم.
شانس آوردیم پنالتی شبهه‌انگیز صبا گل نشد/ نظر مرفاوی محترم، اما باید گل‌های بیشتری می‌زدیم/ از ملوان برای کار بزرگش تشکر می‌کنم
به گزارش خبر ایران، علی دایی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل صبا در نشست خبری گفت: فکر کنم تیم ما امروز در نیمه دوم یکی از قشنگ‌ترین بازی‌هایش را انجام داد در نیمه اول کمی مشکل داشتیم و دو موقعیت گلزنی را تبدیل به گل کردیم. پنالتی صبا هم شبهه برانگیز بود و شانس آوردیم گل نشد. اگر گل می‌شد روند بازی تغییر می کرد.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم نیمه اول دو بر صفر برنده شدیم. نیمه اول 4-4-2 بودیم و نیمه دوم 4-2-3-1 بازی کردیم و صاحب توپ و میدان بودیم. ناراحتم از گل آخری که خوردیم و نباید آن گل را می‌خوردیم. به همه هواداران تبریک می‌گویم که از اول بازی ما را حمایت کردند.

علی دایی در مورد اینکه صمد مرفاوی گفته بود ما برتر از پرسپولیس بودیم ولی  اشتباه فردی باعث باخت ما شد گفت: به نظر مرفاوی احترام می‌گذارم و او از من بزرگ‌تر است. اما اگر یک‌بار دیگر مرور کنید می‌‌بینید که می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم و موقعیت گلزنی زیادی خلق کردیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: لازم است از تیم‌هایی مثل ملوان تشکر کنم که با وجود اینکه شاید به آسیا نرسند اما برای اثبات خودشان کار بزرگی انجام دادند و جوانمردانه بازی کردند و باعث شدند که سرنوشت قهرمانی به روزهای آخر کشیده شود. از سیروس محجوب هم تشکر می‌کنم و برای تیم‌هایی که مردانه و جوانمردانه بازی می‌کنند. اگر تیم‌هایی سهل انگارانه بازی کنند به تیم‌های بالا و پایین جدول خیانت می‌کنند و چهار پنج تیم برای قهرمانی و موفقیت می‌جنگند و چهار پنج تیم هم برای سقوط نکردن می جنگند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب