امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20583 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با اجرای بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی؛

منطقه 21 به استقبال بهار می رود

خبرایران:دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه 21 از اجرای بیش از صد عنوان برنامه اجتماعی و فرهنگی همزمان با روزهای پایانی سال در راستای اجرای "استقبال از بهار" در سطح این منطقه خبر داد.
منطقه 21  به استقبال بهار می رود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، دکتر جمال بافرانی با اشاره به اینکه طرح "استقبال از بهار" از 15 اسفند ماه 1395 همزمان با روز درختکاری آغاز و تا  15 فروردین 1396 ادامه خواهد داشت، گفت: جشن نوروز که از جمله اعیاد کهن مردم شریف ایران زمین می باشد همراه با آغاز فصل بهار به عنوان فصل زندگی دوباره نوید بخش حیاتی تازه برای همگان است و این رستاخیز طبیعت همواره لزوم تحول و جنبش را به انسان نهیب می زند که بی تردید این مهم جز از طریق تلاش و کوشش به همراه توجه ویژه به وجوه معنوی زندگی برای افراد میسر نخواهد شد.

بافرانی در تشریح برنامه های نوروزی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 اظهار داشت: طرح استقبال از بهار با اهداف ارتقاء سطح روحیه، سرور و نشاط عمومی با تاکید و تقویت هویت ایرانی- اسلامی گسترش الگوی مهربانی و همدلی در میان شهروندان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و با محوریت هویت ملی، جهاد مهربانی و خدمت، محرومیت زدایی، تحکیم روابط عاطفی و نوسازی معنوی در سطح این منطقه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های گسترده اجتماعی-فرهنگی منطقه 21 در راستای اجرای "طرح استقبال از بهار" گفت: دیدار از خانواده معظّم شهداء و جانبازان، غبارروبی و عطرافشانی 29مسجد سطح منطقه21 به صورت همزمان و برگزاری مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی به همراه اجرای برنامه های هنری در بوستان های منتخب سطح این منطقه از جمله این برنامه هاست.

بافرانی در خاتمه خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه های سلامت همراه با غربالگری قند خون و فشارخون، مشاوره روانشناسی، برپایی غرفه جهت توانمندسازی و درآمدزایی زنان سرپرست خانوار، توزیع سبد کالا با هدف طرح حمایت از خانواده های نیازمند، شناسایی و بهسازی فضاهای بی دفاع شهری، اجرای طرح گلریزان توسط مجمع خیرین، ساماندهی بی خانمان ها و ... از جمله برنامه هایی است که با همکاری امور مساجد و خیرین در سطح منطقه 21 برگزار خواهد شد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب