امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20546 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضاء قرارداد وای.فای شرکت مخابرات با شرکتی فنلاندی

خبرایران:معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، از استقرار و فعال سازی ۱۸ هزار NOD از ۲۵ هزار NOD خبر داد و اظهار امیدواری کرد که ۷ هزار NOD باقیمانده در کمترین زمان ممکن فعال شود.
امضاء قرارداد وای.فای شرکت مخابرات با شرکتی فنلاندی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس ملک جعفریان در نشست عملکرد سال ۹۵ و برنامه های سال ۹۶، گفت: قرارداد CDN و شبکه توزیع محتوا به صورت مشارکتی امضا و توسط وزارت افتتاح شد.

وی اظهار داشت: اقدام دیگر دیتاسنتر بیزینس بود که با همکاری شرکت افرانت در سه مرکز بهشتی، آزادگان و نصرالهی فعال می شود.

وی درباره ثبت نام متمرکز تلفن گفت: تاکید سازمان تنظیم بر ثبت نام متمرکز تلفن است که در صدد اقدام آن هستیم و از اول خردادماه کار تمرکز شروع می شود.

وی از تمرکز ADSL در بعضی استان ها یاد کرد و گفت: در حوزه  ADSL  و CRM در پنج استان سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی و بوشهر تمرکز ایجاد شده و به صورت یکپارچه و متمرکز خدمات ارایه می دهد.

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، همچنین از امضاء قرارداد WIFI با کشور فنلاند نیز خبر داد.

ملک جعفریان تمرکز بیلینگ را از مهم ترین پروژه ها عنوان کرد و افزود:در حال حاضر استان های خراسان شمالی و جنوبی، اراک، قم و لرستان از تهران خدمات می گیرند.

وی افزود: سیستم های سازمانی و منابع انسانی کامل شده و سیستم های SCM قراردادش منعقد شده و در ۴ استان کار پیش می رود. همچنین ایمیل متمرکز در شرکت راه اندازی شده که قابلیت آن را دارد به سیستم منابع انسانی متصل شده و کاربر با ورود به سیستم ایمیل خود را ایجاد کرده، احراز هویت شده و به عنوان کاربر فعال می شود که این سیستم از هفته آینده راه اندازی می شود.

ملک جعفریان از اهم اقدامات سال ۹۶ به این موارد اشاره کرد: فعال سازی دیتاسنتر چیتگر و رباط کریم، اجرای نرم افزار ترابردپذیری، کال سنترها و داده های مرجع، سیستم تردد یکپارچه، مدیریت یکپارچه داده ها و اتوماسیون یکپارچه در سطح کشور و سیستم آرشیو اسناد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب