امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20530 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صبح امروز 21 اسفندماه صورت گرفت؛

قرارداد میان بیمه ایران و باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی به امضاء رسید

خبرایران: صبح امروز قرارداد همکاری با بیمه ایران با باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی به امضا رسید.
قرارداد میان بیمه ایران و باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی به امضاء رسید

به گزارش خبرنگار خبرایران، براساس این قرارداد ، قرار است بیمه ایران از ورزشکاران و هواداران این سه تیم پرطرفدار و بزرگ کشورمان حمایت مالی و بیمه ای کند.

محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با این قرارداد ورزشکاران باشگاه ها و هواداران آنها تحت پوشش ما قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه متأسفانه به اقتصاد ورزش به خوبی پرداخته نشده است افزود: تلاش می کنیم جهت پیشبرد اقتصاد در ورزش گام برداریم و باشگاه ها نیز از آن منفعت ببرند.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این قرارداد شامل بندهای مختلف و متنوعی جهت حمایت های مالی از این سه باشگاه و هواداران آنها می شود گفت: براساس یکی از این بندها هر هوادار این سه باشگاه هر نوع بیمه نامه به جز درمان و ثالث از بیمه ایران خریداری کند و کد هواداری خود را در سامانه ثبت کند از بیمه رایگان حوادث و آتش سوزی برخوردار می شود.

وی افزود: ضمن اینکه به طور غیر مستقیم به باشگاه خود نیز کمک مالی کرده است.

 

* حامی همه صنایع هستیم

 

مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد: این بیمه حامی همه صنایع کشور از جمله خودروسازان است.

محسن پورکیانی با اشاره به راه اندازی کنسرسیوم بیمه ای به راهبری بیمه ایران برای انعقاد قرارداد با خودرو سازان در بیمه شخص ثالث گفت: با هماهنگی با همه بیمه ها ،بیمه ایران به عنوان راهبر صنعت بیمه کشور مأموریت یافت با خودرو سازان قرارداد امضا بکند. بر این اساس خودروسازی در قالب قرارداد بین بیمه ایران بیمه نامه های خودروها را از همه شرکت های بیمه ای خواهند داشت.

پورکیانی با بیان اینکه بیمه ایران امسال را سال موفقی برای خود می داند گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان امسال 13 درصد رشد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیمه ایران تلاش کرده به همه تعهدات خود از جمله پرداخت خسارات به مردم و شرکت های حقوقی عمل کند افزود: به عنوان مثال بلافاصله بعد از حادثه پلاسکو یکی از شعب ما مأمور بررسی و پرداخت بیمه حادثه دیدگان این ساختمان شد و تا الان هیچ موردی نبوده است که خسارت آن را پرداخت نکرده باشیم.

 

*ایوانکوویچ: حتماً قهرمان می شویم

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتماً قهرمان امسال لیگ برتر ایران خواهیم بود.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه انعقاد قرارداد بیمه ایران با باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی افزود: پرسپولیس در بهترین موقعیت خود قرار دارد و در مقایسه با استقلال و تراکتور سازی که آن را تعقیب می کنند برتری امتیازی قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه ما در ابتدای فصل نیز اعلام کردیم که هدفمان قهرمانی است گفت: نیاز به پنهانکاری نیست که اعلام کنم حتماً قهرمان می شویم.

 

ایوانکوویچ: خوشحالم که بزرگترین شرکت بیمه ایران وارد مقوله ورزش شده است

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای وارد مقوله ورزش شده است.

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه امضای تفاهم نامه میان بیمه ایران و باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی افزود: در کشور ما هم بزرگترین شرکت بیمه ای یکی از بزرگترین حامیان مالی ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به وجود قشر جوان در کشورمان گفت: این حساسیت ورزشی بیمه ایران برای حمایت از ورزش و جوانان خیلی با ارزش است.

ایوانکوویچ افزود: ایران قشر جوان زیادی دارد و ورود حامیان مالی بزرگ مانند بیمه ایران می تواند شرایط را برای ورزش، جوانان و حمایت از آنها بیشتر مهیا کند.

 

*فردا؛ نشست مسئولان فوتبال با مسئولان صدا و سیما

مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی از جلسه فردای مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی با مسئولان صدا و سیما خبر داد.

مصطفی آجرلو که در نشست انعقاد قرارداد بیمه ایران با باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی سخن می گفت افزود: این جلسه ساعت 2 بعدازظهر تشکیل خواهد شد و ما امیدواریم که مشکل بوجود آمده میان طرفین حل و فصل شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب