امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20528 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب خبرداد؛

مرکز داده‌های اصلی (دیتا سنتر) به صورت دائمی در شهرآفتاب راه اندازی می‌شود

خبرایران:مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: تاکنون مرکز داده های(دیتا سنتر) مجموعه شهرآفتاب به صورت موقت بود که در چند روز آینده مرکز داده های اصلی به صورت دائمی در مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب راه اندازی می شود.
مرکز داده‌های اصلی (دیتا سنتر) به صورت دائمی در شهرآفتاب راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب سیدمحمد سیدی در جلسه کمیته برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که صبح امروز در شهرآفتاب برگزار شد با شاره به تلاش برای بهتر برگزاری شدن نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: از بیست و نهمین نمایشگاه کتاب که اردیبهشت ماه جاری در شهرآفتاب برگزار شد، تاکنون 10 دوره نمایشگاه کوچک و بزرگ در مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار شده است.
وی افزود: نمایشگاه بین المللی خودرو با توجه به گستردگی و حجم مخاطب، امتحان و مانور خوبی برای نمایشگاه کتاب بود که در آن توانستیم مشکلات را شناسایی و برطرف کنیم.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک نمایشگاه میان رشته ای است، گفت: تاکنون دیتا سنتر مجموعه شهرآفتاب به صورت موقت بود که در چند روز آینده دیتا سنتر اصلی به صورت دائمی در مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب راه اندازی می شود.

سیدی با اشاره به مدیریت بانک شهر در شهرآفتاب بیان کرد: مدیریت بانک شهر فرصت خوبی است تا نمایشگاه کتاب بهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب