امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20527 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد؛

کشور ایتالیا مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران است/ احتمال حضور نخست وزیر یا رئیس جمهور ایتالیا در مراسم افتتاح سی امین نمایشگاه کتاب تهران

خبرایران : قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران گفت: نخست وزیر یا رئیس جمهور این کشور احتمالا در مراسم افتتاحیه حضور می‌یابد.
کشور ایتالیا مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران است/ احتمال حضور نخست وزیر یا رئیس جمهور ایتالیا در مراسم افتتاح سی امین نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، امیرمسعود شهرام‌نیا در جلسه کمیته برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که صبح امروز در شهرآفتاب برگزار شد، با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور شناخته می شود، اظهارداشت: برگزاری چنین نمایشگاهی در توان یکدستگاه نیست و نیازمند همکاری سایر ارگان هاست.

 

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه کارهای عمرانی خوبی در نمایشگاه شهرآفتاب صورت گرفته است بیان کرد: دغدغه و نگرانی بسیار کاهش پیدا کرده است ولی چون سال دومی است که برگزار می شود توقعات از نمایشگاه شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایتالیا مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران است گفت: نخست وزیر یا رئیس جمهور این کشور احتمالا در مراسم افتتاحیه حضور می‌یابد.

شهرام‌نیا با بیان اینکه در حوزه تردد و دسترسی به نمایشگاه شهرآفتاب مشکل داریم و شرایط همانند سال گذشته است گفت: متاسفانه بحث جابه جایی عوارضی اتوبان تهران و قم عملیاتی نشده است و تاکنون با دولت مذاکراتی انجام شده و جناب آقای آخوندی وزیر محترم قول مساعد همکاری داده اند و همچنین شهرداری کتبا اعلام کرده که برخی هزینه ها را پرداخت می‌کند و در بحث پارکینگ‌ها اقدامات خوبی انجام شده اما راه دسترسی و حمل و نقل همچنان دغدغه اصلی است.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه برای نمایشگاه کتاب نیازمند 140 هزارمتر مربع فضای نمایشگاهی هستیم، عنوان کرد: فضای خوبی در نمایشگاه شهرآفتاب آماده شده و با استفاده از سازه های موقت دیگر مشکلی برای کمبود فضا نخواهیم داشت.

وی با اشاره به این که حضور مردم بسیار مهم است بیان کرد: در زمینه تشویق مردم به نمایشگاه کتاب نیازمند کارگروه تبلیغاتی است و امیدواریم صدا و سیما در این زمینه با ما همکاری کند.

شهرام نیا با بیان اینکه در حوزه خوراکی در بحث نظارت، کیفیت و قیمت باید بیشتر شود، گفت: در بحث زیرساخت ها امسال در مجموعه شهرآفتاب پیشرفتهای خوبی داشته ایم و به نظر نمی رسد در این زمینه نگرانی خاصی وجود داشته باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب