امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20509 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به منظور توسعه فضاهای ورزشی صورت می گیرد؛

آغاز عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی در محله زنجان جنوبی منطقه 10

خبرایران: شهردار منطقه 10 از آغاز عملیات احداث و آماده سازی زمین چمن مصنوعی در محله زنجان جنوبی و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی در محله زنجان جنوبی منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به توسعه ورزش محلات گفت: در راستاي اجراي برنامه راهبردي مدیریت شهری مبني بر ايجاد و توسعه زيرساخت هاي ورزشي در محلات، عملیات آماده سازی زمين چمن مصنوعي واقع در محله زنجان جنوبی آغاز و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه با اشاره به تراکم بالای جمعیتی و کمبود فضا در منطقه یادآور شد: بر مبنای سیاست های ابلاغی شهرداری در امر توزیع عادلانه امکانات ورزشی در محلات و توسعه امکانات ورزشی، فضای بی دفاع شهری واقع در انتهای خیابان بهنود تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) شناسایی و برای اجرای زمین چمن مصنوعی مورد استفاده قرار گرفت.

وي از تلاش منطقه براي تامين خواسته ها و نيازهاي رفاهي، ورزشي و تفريحي قشر جوان و نوجوان خبر داد و افزود: مدیریت شهری در سال هاي گذشته با احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره، نصب دستگاه هاي ورزشي در بوستان ها و برگزاري همايش هاي پياده روي گام هاي خوبي در راستای نهادینه سازی ورزش و ایجاد شادابی و نشاط شهروندان برداشته است و این موضوع با توجه به مطالبات شهروندان در حال پیگیری است.

 

حمایت از زنان سرپرست خانوار منطقه 10برای عرضه محصولات تولیدی در بازارچه جنت

مشاور شهردار منطقه در امور بانوان از ایجاد زمینه و بستر برای فروش و عرضه محصولات خانگی تعدادی از زنان سرپرست خانوار در بازارچه جنت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، زهرا خوش برش ضمن اعلام این خبر با اشاره به اجرای طرح مشاغل خانگی با هدف ایجاد فرصت های شغلی برای بانوانی که امکان اشتغال در خارج از خانه را ندارند گفت: شناسایی و توسعه ظرفیت های کسب و کار خانگی برای توسعه فرصت های شغلی ،ارتقاء مدیریت کسب و کار خانگی از طریق پیوند بنگاه های بالا دستی ، اتحادیه ها ، تعاونی ها و صنوف ، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه های جانبی اشتغال ، کاهش هزینه های تولید و افزایش درآمد خانواده از مهمترین اهداف طرح توانمندسازی بانوان می باشد و طی آن تاکنون تعدادی از بانوان ضمن فراگیری دوره های آموزشی به کسب و کار خانگی اشتغال دارند.

 وی افزود: بر همین اساس به منظور حمایت و فروش محصولات تولیدی با معرفی برخی تولیدکنندگان به بازارچه جنت زمینه عرضه محصولات آنان فراهم شده است.

خوش برش با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال و درآمدزایی بانوان افزود: در این راستا 9 نفر از بانوان کارآفرین توانمند و برجسته منطقه که با آموزش تعدادی از زنان سرپرست خانوار موفق به تولید محصولات متنوع ( چرم دست دوز ، ترمه و...) در ابعاد گسترده شده اند برای فروش و عرضه محصولات خود به بازارچه جنت معرفی و مشغول به کار شدند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب