امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20506 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اصغر همت مطرح کرد؛

قدر جامعه صبور خود را بدانیم

خبرایران : اصغر همت، بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر گفت: معتقدم که جامعه ما به شکل وحشتناکی صبور، نجیب و مقاوم است. جامعه‌ای که مشکلات و سختی‌های زیادی را پشت سر گذشته است.
قدر جامعه صبور خود را بدانیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ستاد ملی صبر، اصغر همت، با بیان این مطلب که گاهی رفتارهای خشن به ویژه از نسل جوان یک واکنش ناخواسته و طبیعی به مشکلات است، گفت: فقر و مشکلات معیشتی می‌تواند آستانه تحمل انسان را به پایین‌ترین سطح ممکن برساند و به عکس‌العمل و واکنش‌های احساسی منجر شود. برای اینکه چنین رفتارهای پیش نیاید ما باید دوباره آرامش و رفاه را به جامعه بازگردانیم تا این عصبانیت از بین رود.

او  خاطر نشان کرد: این صبوری در حوزه سینما هم دیده می شود. در سینما مشکلات زیادی وجود دارد که گاهی بر میزان نقدپذیری هنرمندان تاثیر گذشته و باعث برخوردهای نه چندان مناسب با نقد می‌شود. اما از این سو نقد هم به شکل مطلوبی با سینما برخورد نکرده است و احترام متقابل این دو حوزه به تعالی سینمای کشور کمک شایانی خواهد کرد.

این هنرمند در پایان با اشاره به برگزاری همایش صبر تصریح کرد: موضوع این همایش باعث شد تا به صبوری جامعه و مردم کشورمان تاکید کنم. من از دست اندرکاران و مسئولان دولت و دیگر عزیزان خواهش می‌کنم که بیشتر به فکر رفاه مردم باشند. مردم ما مردم صبور و ارزشمندی و شایسته توجه و قدردانی هستند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب